8 מיליון שקלים. זה הסכום חסר התקדים שתכניס השנה מכבי ת"א מהספונסרים שלה - שיא כל הזמנים בכדורגל הישראלי בעונה אחת.
מלבד חברת סליקת האשראי פייג'יאה, המאמצת הראשית של המועדון, ופומה - שתעניק את חסות ההלבשה לקבוצה, יהנו הצהובים מהסכמים עם "פסיפיק" (ליסינג), "קל נופש" (תיירות), "סטארט" (שירותי רכב בדרכים) ו"גט מקסימום" (תכשיטי יוקרה לגברים).
יש לציין כי שיא ההכנסות מספונסרים מגיע במקביל לשיא אחר: תקציבה של מכבי ת"א בעונה הקרובה יעמוד על קרוב ל-115 מיליון שקל, הגבוה אי פעם בכדורגל הישראלי. במקום השני ניצבת בית"ר ירושלים בתקופת ארקדי גאידמק - שנהנתה מתקציב של כ-110 מיליון שקל בעונת 2008/09.
נושא אחר שבו מכבי לא הצליחה בינתיים לשבור שיא הוא מכירת המנויים - המועדון הודיע היום (ג') כי מכר למשחקי הליגה בעונה הקרובה 8,750 מנויים, כמות נמוכה יותר מזו שמכר ב"עונת הגלאקטיקוס" הזכורה ב-2005/06 (אז נמכרו יותר מ-9,000 מנויים).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.