6 מתחרות על תמ"א 38 בנווה אביבים: דופלקס ב-3 מיליון שקל

לפני 4 חודשים נחשף ב"גלובס" כי אחרי שנתיים של מגעים עם 64 הדיירים בבניין הרכבת שברחוב דניאל מוריץ, התפוצץ המו"מ על חיזוק המבנה עם חברת אשדר

‎‎לאחר שהתפוצץ המו"מ עם חברת אשדר: שש חברות נדל"ן מתמודדות על פרויקט תמ"א 38 ברחוב דניאל מוריץ שבשכונת נווה אביבים בצפון תל אביב.

‏כפי שנחשף ב"גלובס" בחודש מאי, אחרי שנתיים של מגעים עם 64 הדיירים בבניין הרכבת שברחוב דניאל מוריץ 14 עד 28, התפוצץ המו"מ על חיזוק המבנה במסגרת תמ"א 38 עם חברת אשדר. הדיירים טענו שאשדר דרשה הסכמה של 100% מהדיירים, הרבה מעבר לדרוש (66.6%); אשדר טענה שבמקרה זה, בניגוד למקרים אחרים, לא הסתיים המו"מ בהצלחה.

‏‏לדברי חבר ועד הבניין, יריב לוין, כעת מתמודדות על הפרויקט שש חברות: חברה בת של שיכון ובינוי, קריגר נדל"ן (שגייסה לאחרונה 200 מיליון דולר ממשקיעים זרים, כפי שנחשף ב"גלובס"), יעקב אנגל, דן דרין, גדעון ויטל-דנקו ואקזיט גרופ.

‏‏בתמורה לחיזוק המבנה בפני רעידות אדמה ושיפוצו, וכן הרחבת הדירות הקיימות, תבנה החברה שתיבחר 16 דופלקסים על גג הבניין, כל אחד בשטח של 150 מ"ר ובמחיר מכירה של של כ-3 מיליון שקל. לדברי לוין, לאחר ביצוע הפרויקט, שיכלול את שיפוץ מעטפת הבניין ובניית לובי חדש ומורחב, מרפסות ומעליות, ערך כל דירה קיימת צפוי לעלות בכחצי מיליון שקל.

‏בשבוע שעבר נבחרו עוה"ד רון גזית ואריאל יונגר ממשרד רון גזית, רוטנברג ושות' לייצג את בעלי הדירות. עד כה הושגה הסכמת 85% מבעלי הדירות במתחם לביצוע הפרויקט.

תל אביב הבית ברחוב דניאל מוריץ / צילום: עינת לברון
 תל אביב הבית ברחוב דניאל מוריץ / צילום: עינת לברון