עוד 3 שגרירויות שכרו משרדים במגדל ששון חוגי ברמת גן

שגרירות בלגיה חתמה על חוזה שכירות ל-730 מ"ר בקומה ה-14 במגדל, לתקופה של 10 שנים, בעוד שגרירות גאנה שכרה 504 מ"ר בקומה ה-7

האם מגדל ששון חוגי ברמת גן הופך למגדל השגרירויות? שלוש שגרירויות חתמו לאחרונה על שכירות של שטחי משרדים במגדל הממוקם בפינת הרחובות אבא הלל סילבר והגלעד במתחם בורסת היהלומים, כך נודע ל"גלובס".

העסקאות שנחתמו במגדל, בבעלות חברת ששון חוגי שבשליטת הקבלן והיזם הוותיק ששון חוגי, מחזקות את תחושת ההתעוררות שחווה שוק הנדל"ן למשרדים בגוש דן בחודשים האחרונים. ל"גלובס" נודע כי לאחרונה חתמה שגרירות בלגיה על חוזה שכירות ל-730 מ"ר בקומה ה-14 במגדל, לתקופה של 10 שנים, בעוד שגרירות גאנה שכרה 504 מ"ר בקומה ה-7, אף היא לתקופה של 10 שנים.

שגרירות קולומביה תיכנס בסוף החודש למגדל לאחר שביולי האחרון חתמה על שכירות של 420 מ"ר בקומה ה-8 לתקופה של 10 שנים. שלוש השגרירויות החדשות בבניין מצטרפות לשגרירות דרום אפריקה שחתמה על שכירות של 1,600 מ"ר בפברואר 2009 לתקופה של 10 שנים.

לצד השגרירויות החדשות הושכרו לאחרונה שטחים במגדל גם למשרד עורכי הדין נחום פיינברג ושות', המתמחה בדיני עבודה, ושחתם על קומה שלמה בשטח של 1,008 מ"ר בקומה ה-16 של המגדל לתקופה של 10 שנים. בנוסף, הושכרו במגדל 345 מ"ר בקומה ה-8 לחברת הניהול ארטה ונצ'רס לתקופה של 10 שנים. דמי השכירות במגדל נעים בין 90 ל-100 שקל למ"ר לחודש.

לדברי עו"ד חן חוגי, מבעלי קבוצת ששון חוגי, "ההסכמים שנחתמו לאחרונה עם הפירמות והנציגויות המובילות בשוק מצביעים על המשך מגמת מיתוגו של מגדל ששון חוגי כאחד ממגדלי המשרדים היוקרתיים באזור המרכז. כן הם מלמדים על נכונותם של גופים מובילים לשלם פרמיה עבור סביבת עבודה מתקדמת, איכותית ויוקרתית".