192 דירות ייבנו בפינוי-בינוי נוסף באזור מורשה ברמת-השרון

זאת במקומם של 3 מבני מגורים בני 4 קומות שכוללים יחדיו 48 דירות במצב הנדסי קשה ■ ‏עיריית רמת-השרון מקדמת 3 תוכניות פינוי-בינוי באזור זה של העיר

תנופת הפינוי בינוי ברמת השרון נמשכת והיום אושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז ת"א תוכנית להתחדשות עירונית במתחם החלוץ באזור מורשה בעיר, שתכלול 192 יחידות דיור.

התוכנית, אותה מקדמת עיריית רמת השרון בתכנונו של האדריכל גיל שנהב, חלה על מתחם בו קיימים היום שלושה מבני מגורים בני ארבע קומות שכוללים יחדיו 48 דירות במצב הנדסי קשה. מערבה להם מצויים אפיק נחל הדרים ופארק ציבורי.

התוכנית, שעל פיקוחה ההנדסי אחראית חברת וקסמן גוברין, תאפשר פינויים של המבנים הקיימים והקמת שני מגדלים בני 19 קומות שיכילו 192 יחידות דיור.

הוועדה המחוזית קבעה היום ששטחי הציבור בסך 250 מ"ר ימוקמו בקומות הקרקע של המגדלים כמענה ציבורי לשטח המאושר במתחם.

‏עיריית רמת השרון מקדמת שלוש תוכניות פינוי בינוי באזור זה של העיר מתוך כוונה לייצר היצע גדול של דירות איכותיות בתמהיל מגוון בלב שכונת מורשה ולהשביח את הסביבה על ידי מתן פתרונות לצורכי הקהילה ויצירת הגירה חיובית של אוכלוסיה חדשה וצעירה .

תוכנית נוספת של פינוי בינוי באזור מורשה אושרה להפקדה בוועדה המחוזית בחודש שעבר. תוכנית זו הציעה בניית 406 יחידות דיור חדשות עם אופציה ל-24 נוספות סמוך למרכז הקהילתי קרית הצעירים, ליד מחלף מורשה. כיום קיימים במתחם מבני מגורים שנבנו בשנות ה-60 המכילים כ-108 יחידות דיור שמיועדות לפינוי.

‏‏