"את הפלורסנטים האלה אני בעצמי בניתי אותם, שמתי אותם. אני ועוד חבר באנו והרכבנו את כל התקרה הזאת, את הפלורסנטים, כדי לחסוך כסף. לא היה כסף. לא הבאתי חשמלאי".
כך מתאר רמי לוי, בעל רשת רמי לוי שיווק השקמה, את הסניף הראשון שפתח בלב ליבו של רחוב הסיטונאים בירושלים, שקנה בכל חסכונותיו ביום שהשתחרר מהצבא. לוי אמר את הדברים בראיון לגלובס TV.
- לא היה לך 500 שקל לתת לחשמלאי שיעשה לך מנורות?
"500 שקל זה היה הרבה מאוד כסף אז, בהתחלה. הרי איך זה התחיל, כשבאתי עם אמא שלי לקנות פה ברחוב השקמה אצל הסיטונאים, היו באים אנשים לקנות בבודדים, היו רוצים לקנות 2-3 יחידות. אז זה היה מהווה להם בעיה וטרחה. ראיתי שזה העניין, אמרתי 'וואלה, יש פה רעיון: אני אמכור במחיר סיטונאי לצרכן'.
"ואז פתחתי פה את החנות הזאת וקניתי מהסיטונאי והתחלתי למכור במחיר שזה עולה לי, כי הבטחתי שאני מוכר במחיר סיטונאי. אחרי 3 חודשים יצרתי גם מחזור וגם לקוחות, והתחלתי לקנות מאיפה שהם קנו, ואז התחלתי להרוויח את הפער. בגלריה למעלה בניתי לי משרד שאי-אפשר לעמוד בו אפילו. פה למעשה ניהלתי את כל החשבונות של העסק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.