MSG, החברה המחזיקה באולם המדיסון סקוור גארדן בניו יורק, חתמה רשמית על הסכם שיווק עם חברת השירותים הפיננסיים ג'יי.פי מורגן-צ'ייס.
בניגוד להערכות הראשונות, לא מדובר על חסות שמית לאולם - אלא על שיתוף פעולה שיווקי, שאמור להכניס לקופתה של MSG לפחות 30 מיליון דולר בשנה עד שנת 2020.
במסגרת ההסכם, יקבל מורגן-צ'ייס נתח פרסום משמעותי באולם ומחוצה לו. לקוחות החברה יקבלו הטבות בלעדיות לרכישת כרטיסים לאירועים המתקיימים באולם - ולא רק לאירועי הספורט, אלא גם להופעות, כנסים וכו'.
העסקה כוללת, מלבד המדיסון סווקר גארדן, שלושה אולמות נוספים הנמצאים בבעלותה של MSG.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.