צפו בווידיאו: רמי לוי מסתובב אצל המתחרים - ומציג את ביתו

גלובס tv לוי, בחלק השלישי והאחרון בראיון לגלובס TV: "לי יש הבטחה ללקוח שלי שאני אהיה הסל הזול ביותר בכל אזור שאני נמצא, ואני משתדל לעשות את המקסימום"

"אני ירושלמי אסלי; וירושלמי אסלי אף פעם לא עוזב את ירושלים" - כך מצהיר רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, בחלק השלישי והאחרון בראיון לגלובס TV.

לוי מראה לצוות גלובס TV את ביתו ונזכר בדירה הראשונה שלו: "הדירה הראשונה היתה חדר אחד. השירותים והמטבח היו בחוץ, משותפים לכל השכנים. בגיל 11 עברנו לרוממה, שם כבר היתה לנו דירה יותר גדולה בגודל של 54 מטר. היינו 8 נפשות. היינו שמחים. בסופו של דבר היינו שמחים בחלקנו".

לוי מסתובב גם בסניפים של רשתות שיווק מתחרות ומסביר: "באופן טבעי אתה חייב להסתובב בסניפים של המתחרים כדי לדעת מה קורה, מה המבצעים שלהם, מה המחירים שלהם. לי יש הבטחה ללקוח שלי שאני אהיה הסל הזול ביותר בכל אזור שאני נמצא, ואני משתדל לעשות את המקסימום".

כאשר נשאל לוי מדוע הוא מסתפק בבית צנוע יחסית, על אף הונו, ענה: "אתה יודע מיהו העשיר, זה השמח בחלקו. אני שמח בחלקי. אספר לך סיפור: לפני 3-4 חודשים עברתי בכיכר ציון וראיתי איזה הומלס אחד שם את הקרטון שלו על הרצפה. הסתכלתי עליו, והוא בצ'יק נרדם. אמרתי לעצמי, 'אתה יודע כמה אנשים יש, שיש להם את הבתים הכי מפוארים בעולם, את הווילות ואת חדרי השינה הכי מפוארים, שמנסים להירדם ולא נרדמים'. הכול בפרופורציה, ברוך השם. אתה שמח במה שיש לך".