עוזר אישי בקניית גאדג'טים

דפדפן שעושה לך סדר, מנגנון "דרושים" חינמי ברשתות חברתיות ושיכלול השיתוף ביו-טיוב

1. לשמור על הסדר

הסטארט-אפ הישראלי Genieo השיק לאחרונה אפליקציה שולחנית המסייעת למי שטובעים בעומס המידע באינטרנט למצוא תוכן רלבנטי. לאחר התקנת האפליקציה, המערכת סורקת את היסטוריית הגלישה של המשתמש ומציעה לו דף התחלה פרסונלי המבוסס על האתרים הללו.

המערכת לומדת, ולכן מנוע המלצות התוכן מתעדכן כל הזמן ולומד את ההעדפות של המשתמש, כך שביכולתו לזהות גם מתי משתמש חדל להתעניין בתוכן מסוים, ולהפסיק להציע לו תוכן זה בהתאם.

משתמשים יכולים גם לעדכן באופן ידני ולהוסיף אתרים שהם אוהבים לבקר בהם. העובדה שהאפליקציה שולחנית מאפשרת לשירות לשמור על פרטיות של הגולש, שכן הוא לא אינו מתבסס על נתונים השמורים בשרתים בענן.

2. מודעות חברתיות

השירות החדש Kroobe.com מאפשר לפרסם מודעות טקסטואליות ברשתות חברתיות ולשתף בקלות את החברים.

זהו שירות חינמי המציע פלטפורמה נוחה למשתמשים, באמצעותה הם יכולים להעלות לרשתות חברתיות - כגון פייסבוק, לינקדאין וטוויטר - מודעות דרושים לחיפוש עובדים, לפרסם מוצר שהם מעוניינים למכור או להחליף או לקדם את השירותים שהם מציעים לשירותים אחרים. המודעות מתפרסמות גם באתר עצמו, אשר מאפשר אף לחפש אחר מודעות רלבנטיות שהעלו משתמשים אחרים.

3. הממד הסוציאלי ביו-טיוב

אם אתם אוהבים לצפות בסרטונים ביו-טיוב עם חברים, YouTubeSocial מאפשר לעשות זאת בזמן אמת. השירות החדש משלב בין הגרף החברתי של המשתמש בפייסבוק ובין האהבה לשתף בסרטונים אהובים, כאשר בכל פעם שמשתמש מגלה סרטון וידיאו ביו-טיוב שהוא רוצה לראות עם אחרים, הוא יכול להוסיף לשורת הדפדפן את המילה Social, והוא יועבר ישירות לפלטפורמת השיתוף.

לאחר מכן, ניתן להעתיק את הכתובת של קטע הווידיאו, או להשתמש בפייסבוק קונקט ולהגדיר עם אלו חברים אתם רוצים לראות את הסרטון. ניתן אף לשלוח לחברים הודעות צ'אט על כך ולנהל איתם דיון בזמן אמת על קטע הווידיאו שבו הם צופים.

את השלט, שמאפשר לשלוט בסרטון, אפשר להעביר בין החברים.

4. האינדקס של גוגל

ענקית החיפוש גוגל מקפידה להשיק מוצרים ופיצ'רים חדשים באופן תכוף, לצד עדכונים יומיומיים לשירותים השונים שהיא כבר מציעה. אפילו למשתמשים הנאמנים קשה לעקוב אחר כל השינויים והמוצרים החדשים. בשל הסיבה הזו גוגל השיקה לאחרונה את האתר Google New google.com/newproducts, מקום אחד שבו ניתן להתעדכן על כל החידושים מבית גוגל. באתר אף מנוע חיפוש המאפשר לגלות מה השינויים האחרונים שנעשו במוצר מסוים.

5. חיפוש גאדג'טים

השירות החדש Tecca.com פונה לחובבי הגאדג'טים ומציע פלטפורמה יעילה לרכישת גאדג'טים - כגון אייפון, מחשב לוח ואפליקציות שימושיות.

ניתן לראות את Tecca כעוזר אישי לרכישה, ולאחר הקלדת שם המוצר המבוקש, משתמשים יכולים למצוא בקלות מידע נלווה, סקירות וחוות-דעת על המכשיר, טווח המחירים לרכישה ולינקים לרכישת המוצר. כל זאת, ישירות מהאפליקציה המוצעת גם לאייפון וגם למכשירי אנדרואיד.