סימן שאתה צעיר: עומרי כספי רכש שתי דירות במגדלי הצעירים

ענבל אור: "הסלבס רוצים לגור יחד כמו טייסים ואנשי היי-טק" ■ הנציג הישראלי ב-NBA: "רציתי שיהיה לי איפה לגור כשאחזור לישראל"

רגע לפני קבלת החזקה על הקרקע, מארגני קבוצת הרכישה של מגדלי הצעירים בתל-אביב בהתקפה מתפרצת: שחקן הכדורסל הישראלי בליגת ה-NBA, עומרי כספי, רכש שתי דירות בפרויקט, שמארגניו - קבוצת חג'ג' ואור סיטי נדל"ן - עומלים בימים אלה לגייס עוד 25 חברים אחרונים לקבוצה.

כספי, שחקן בקבוצת סקרמנטו קינגס בקליפורניה, רכש ב"מגדלי הצעירים" דירת 2 חדרים בשטח של 62 מ"ר ומרפסת של 10 מ"ר בקומה ה-20 ב-1.25 מיליון שקל, וכן דירת 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר עם נוף לים בקומה ה-25 ב-1.65 מיליון שקל.

בשיחה עם "גלובס" לפנות בוקר (ג'), אמר כספי בן ה-23 כי הוא מתכוון להתגורר באחת משתי הדירות. "כשאחזור לארץ בעוד ארבע שנים יהיה לי איפה לגור", אמר. "את הדירה השנייה אתן למשפחה או אשכיר. האם אני מפחד מקבוצות רכישה? ממש לא; אני בטוח שהפרויקט הזה יצליח".

ומי יהיה שכנו של כספי בקומה למטה? השחקן שלום מיכאלשווילי, כוכב סדרת הטלוויזיה "עספור", שרכש דירת 3 חדרים בשטח של 100 מ"ר ברוטו ב-1.63 מיליון שקל, כך אמרו גורמים בקבוצת חג'ג' ובאור סיטי נדל"ן ל"גלובס".

כספי ומיכאלשווילי מצטרפים לשורה של ידוענים שחברו לקבוצת הרכישה, וביניהם קלוד דדיה, סער שיינפיין, הזמר הראל סקעת, השחקן עודד תאומי, והאדריכל עודד לביא, נמסר ממארגני הקבוצה.

בחודש הבא צפוי המגרש, הנמצא בצומת הרחובות מנחם בגין ועל פרשת דרכים בתל אביב, לעבור לבעלות חברי הקבוצה, לאחר העברת התשלום האחרון. הפרויקט יכלול 486 יחידות דיור בשני מגדלים בני 46 ו-40 קומות.

לדברי עידו חג'ג', מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת חג'ג' ביחד עם אחיו, עו"ד צחי חג'ג', בקשה להיתר חפירה ודיפון כבר הוגשה, ולהערכתו היתר בנייה יתקבל בעוד כשנה. ולמרות שרשמית האכלוס צפוי רק בעוד חמש שנים, כספי לא יישאר ללא קורת גג: "אני מאמין שהפרויקט יארך פחות מכך, אולי אפילו ארבע שנים", אמר היום (ג') עידו חג'ג' ל"גלובס".

לדברי ענבל אור, בעלת אור סיטי נדל"ן, העסקאות שנחתמו עם ידוענים בפרויקט אינם במסגרת מהלך שיווקי: "זה פשוט משהו שקורה תוך כדי תנועה, זה לא טרנד; הסלבז פשוט רוצים לגור יחד, כמו טייסים או אנשי היי-טק", אמרה אור ל"גלובס". "רוב הידוענים הגיעו אחרי ששווקו מרבית הדירות".