חברת ש.ע.ל רובין השקיעה 2.5 מיליון שקל בהקמת מפעל וייצור מותג ערק חדש תחת השם "ערק מברוקה". הערק ישווק בקטגוריית הפרימיום ויופץ ב-7 טעמים שונים.
בחברה מעריכים כי תוך 3 שנים יתפוס המותג נתח שוק של כ-10% משוק משקאות האניס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.