הערכה: רה"מ הציע לשאמה את תפקיד השר הממונה על רשות השידור

(עדכון) - השניים נפגשו על מנת לדון במינויו (או אי-מינויו) של ח"כ כרמל שאמה ליו"ר ועדת הכלכלה במקום היו"ר היוצא, ח"כ אופיר אקוניס ■ שאמה הגדיר את הפגישה "חיובית"

ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) נפגש היום (ב') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת לדון במינויו (או אי-מינויו) ליו"ר ועדת הכלכלה במקומו של היו"ר היוצא, ח"כ אופיר אקוניס. פגישתם החלה בשעה 16:00 והסתיימה כעבור שעה קלה. שאמה יצא מחויך מהפגישה והגדיר אותה "חיובית".

ההערכות הן כי נתניהו הציע לשאמה להתמנות לשר האחראי על רשות השידור. השניים ייפגשו שוב בהמשך השבוע.

קודם לפגישה אמר נתניהו בישיבת סיעת הליכוד כי "לא כדאי להסתמך על העיתונים", כדבריו. הוא הוסיף כי "אני ושאמה מדברים בינינו באופן ישיר, והחלטה תתקבל בינינו. אין צורך להביא את ההחלטה לאישור הסיעה".

גם שאמה עצמו הודיע כי הדיווחים השונים בתקשורת בנושא "אינם נכונים ואינם מבוססים".

אתמול (א') נודע כי שאמה מסרב לשמש כסגן שר התקשורת במקום יו"ר ועדת הכלכלה. לקראת חילוף יו"ר ועדת הכלכלה שנקבע ל-3 בנובמבר, נעשים ניסיונות בלשכת ראש הממשלה להשאיר את יו"ר הוועדה הנוכחי, ח"כ אופיר אקוניס, בתפקידו ולמצוא לשאמה תפקיד סגן שר.

בין היתר הועלו הצעות להעניק לשאמה את תפקיד סגן שר הבינוי והשיכון; סגן שר התחבורה; או סגן שר התקשורת. שאמה מסרב לכל חלופה והוא סבור כי בסופו של דבר יזכה לשבת על כיסא היו"ר. בהמשך השבוע צפוי שאמה להיפגש עם ראש הממשלה ולדרוש ממנו לעמוד בהבטחתו על-פי הסיכום המוקדם ולקבל לידיו את ראשות הוועדה.

ביום שישי בבוקר כתב שאמה בעמוד הפייסבוק שלו: "בוקר טוב, אין סיבה להתרגש, מאחר שאני מחזיק בידי הן את החלטת סיעת הליכוד והן את הבטחתו האישית ומילתו של ראש ממשלת ישראל. אני לא מאמין שראש הממשלה יפר את מילתו ולא יעמוד בהבטחתו".