"המטה למאבק בסחר בנשים" יוצא בקמפיין חברתי חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, במרכזו הושקה היום (ג') ליום אחד בלבד בדיזנגוף סנטר בתל-אביב חנות הקונספט "WomanToGo" המציעה שירותי "מכירה" של נשים לפי טעם אישי.
הקמפיין פרו-בונו נועד להוציא את תופעת הסחר בנשים בישראל ממחשכי המרתף אל קדמת הסצנה הישראלית בדיזנגוף סנטר.
הרעיון שעומד בבסיס הקמפיין הוא העברת המסר באמצעות חוויה אישית. בכל מהלך הפעילות, WomanToGo תציע לכאורה שירותי מכירת נשים באמצעות שחקניות ודוגמניות, אשר תוצגנה לראווה בחנות עם תגי מחיר על גופן.
המטרה המרכזית של הקמפיין היא החתמת הקהל הרחב על עצומה הקוראת לשר המשפטים ולמשרד המשפטים לאמץ הצעת חוק הקובעת כי צריכת שירותי מין מהווה עבירה שלצידה עונש משמעותי.
הקמפיין ילווה בסרטוני טלוויזיה, עיתונות, דיוור, אינטרנט ופעילות ייעודית במקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.