המשטרה סבורה כי לכדה את האחראים ל-3 מעשי הרצח בלוד

כך דווח בגלי צה"ל ■ מדובר בשני אחים מרמלה שעפ"י החשד עובדים כרוצחים שכירים ■ יחד איתם נעצרו 3 תושבי לוד בחשד שהיו שותפים אמש לרצח אביר אבו-קטיפן בשכונת פרדס שניר

המשטרה סבורה כי הצליחה ללכוד את האחראים לכל 3 מעשי הרצח בשבועות האחרונים בלוד - כך דווח בגלי צה"ל. מדובר בשני תושבי רמלה, אחים בני 26 ו-24, שעל-פי החשד עובדים כרוצחים שכירים.

יחד איתם נעצרו עוד 3 תושבי לוד בחשד שהיו שותפים לרצח אביר אבו-קטיפן אמש (ג') בשכונת פרדס שניר. השלושה הם: בעלה של אביר, גיסה ואחד האחיינים של אבו-קטיפן. אבו-קטיפן, בת 34 ואם לחמישה, נורתה אמש מטווח אפס כשנסעה במכוניתה בעיר.

"האישה הזו פשוט הוצאה להורג, ואפילו בוצע בה וידוא הריגה", כך סיפר עד ראייה לגלי צה"ל. "ראיתי קליעים רבים בחלק גופה העליון", הוסיף.

האיש אף מתח ביקורת חריפה על משטרת ישראל, שלדבריו "מפקירה ומשפילה" את תושבי לוד - בכך שאינה מטפלת בבעיה. כמה מתושבי השכונה הפגינו הלילה מול בניין העירייה, ודרשו כהגדרתם "להשיב להם את הביטחון".

אבו-קטיפן נרצחה למרות נוכחות כוחות משמר הגבול שהוצבו בעיר. קרובי משפחתה הביאו אותה לבית-החולים אסף הרופא כשהיא ירויה בראשה, ולצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה. רק בשלב הזה הוזעקה המשטרה, שמצאה את המכונית מנוקבת בכדורים.

אז התברר כי אבו-קטיפן נסעה במכוניתה כשלפתע התקרבה אליה מכונית שכנראה ארבה לה. כשהמכונית נעמדה ממש מולה פתחו לעברה האש. לאישה לא היה סיכוי משום שהירי היה מטווח אפס היישר לראשה. אחר-כך נמלט הרכב עם היורה מהמקום.