חברת הקד"מ טרגט מרקט זכתה במדליית זהב בתחרות הבינלאומית The Globes Awards. הפרס ניתן בקטגוריה "הרעיון החדשני ביותר" עבור קמפיין שעשתה טרגט מרקט לגלידת שטראוס.
הקמפיין "קרמיסימו עד הבית", שהתקיים בקיץ שעבר, הפתיע את הקהל הישראלי והזמין את המשפחות לסמס את פרטיהם ולקבל עוד באותו ערב את מארז קרמיסימו עד הבית.
הקמפיין התנהל במהלך 10 ימים, היה מלווה בפעילות בטלוויזיה, ובכל יום נעשתה פנייה לאזורים שונים ברחבי ישראל. סך ההשקעה במהלך עמדה על 4 מיליון שקל.
טרגט מרקט זכתה בנוסף ב-3 ציונים לשבח: בקטגוריית "הפעילות הטובה ביותר המייצרת מודעות למותג" עבור קמפיין "קרמיסימו עד הבית"; בקטגוריית "הפעילות הטובה ביותר לבניית מותג" עבור מהלך חנויות הפופ-אפ של מגנום (Magnum Bar) שביצעה בין השנים 2007-2010; ובקטגוריית "הפעילות הטובה ביותר לערוץ קמעונאי" עבור קמפיין "תלמה - מארזים אישים".
ה-Globes Awards היא התחרות היוקרתית ביותר בתחום הקד"מ, והיא נערכת מזה 25 שנה. השנה, בתחרות שהתקיימה בוושינגטון, שפטו 140 שופטים מ-23 מדינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.