מנטה, רשת חנויות הנוחות של חברת דלק, משיקה עולם קפה חדש, PREMIUM COFFEE, בהשקעה של 10 מיליון שקל.
במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה במטרה לספק ללקוחות חוויה חדשה לגמרי - חווית קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי-הקפה של ניו-יורק.
ההשקעה בחוויית הקפה של מנטה כוללת מיתוג מחדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה.
כיום נמכרות ברשת מנטה כ-200 אלף כוסות קפה בחודש, והחברה צופה גידול בשיעור של 35% בשנה הבאה.
במקביל להשקה מחודשת של עולם הקפה משיקה הרשת את המותג הפרטי של מנטה, שיכלול מגוון מוצרי מזון, חטיפים ומוצרי היגיינה באיכות גבוהה.
מנטה מונה כיום כ-170 חנויות בפריסה ארצית. חנויות הדרכים לעצירה ולהתרעננות ממוקמות במתחמים הקמעונאיים של תחנות דלק ובתחנות הרכבת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.