אדלר ובאומן מתמודדים על תקציב קמפיין הגז של תשובה

הקמפיין יתמקד בנושא המאבק על תמלוגי הגז ■ היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל

קבוצות הפרסום באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי מתמודדות זו מול זו על תקציב הקמפיין שצפוי להעלות איש העסקים יצחק תשובה במלחמתו נגד העלאת תמלוגי הגז.

אדלר-חומסקי מתמודדים על התקציב באמצעות חברת-הבת LEAD. משרד נוסף שהציג פרזנטציה בנושא הואלעומק התודעה.

היקף הקמפיין צפוי לעמוד על 5 מיליון שקל, וההחלטה בנוגע למשרד הפרסום שיטפל בתקציב אמורה ליפול בימים הקרובים.

הן לקבוצת אדלר-חומסקי והן לקבוצת באומן-בר-ריבנאי יש נגיעה לתקציבי הפרסום של תשובה: אדלר-חומסקי מטפלים בתקציב הפרסום של דלק, ובאומן-בר-ריבנאי מטפלים בתקציב הפרסום של דלק מוטורס.

הקמפיין שעתיד לעלות לאוויר בנושא תמלוגי הגז צפוי להתמקד בתרומה שאמור להעניק הגז ישראלי לשוק ולכלכלה הישראלית - אל מול האלטרנטיבה של גז מצרי, אשר לטענת הקמפיין לא יתרום לשוק מאומה.