הראל רוכשת נכס מסחרי בפארק אווניו במנהטן ב-16 מ' ד'

חברת הביטוח הראל ממשיכה במסע הרכישות של נכסים מניבים בחו"ל לאחר שרכשה נכסים כבר בניו יורק, בניו ג'רזי, בקונטיקט וביוסטון ■ התשואה הממוצעת בנכס: 7.45% לשנה

חברת הביטוח הראל ממשיכה במסע הרכישות של נכסים מניבים בחו"ל, וכעת היא רוכשת נכס מסחרי ברחוב היוקרתי פארק אווניו סאות' שבמנהטן, ניו יורק, תמורת 16 מיליון דולר.

החברה רכשה לאחרונה נכסים נוספים בארה"ב, כולל בניו יורק, בניו ג'רזי, בקונטיקט וביוסטון. הנכס שהחברה רכשה כעת הוא בשטח של 900 מ"ר והוא מצוי בקומת הקרקע של בניין בן 13 קומות. הוא מושכר לרשת הפארם הניו יורקית ‏Duane Reade‏ בחוזה לתקופה של 15 שנה. רשת זו, בבעלות רשת הפארם האמריקנית הגדולה ‏Walgreens‏, מחזיקה בכ-260 סניפים ברחבי ניו יורק.

הסכם השכירות עם ‏Duane Reade‏ קובע שהוצאות האחזקה והניהול חלות עליה. דמי השכירות בנכס משקפים להראל תשואה ממוצעת של 7.45% לשנה.

רחוב פארק אווניו כולל נכסים מהיקרים ביותר בעולם. לדברי מנהל תחום ההשקעות בנדל"ן בקבוצת הראל, גדי בן חיים, "מדובר ברכישה ראשונה של הראל בתחום הריטייל בארה"ב לאחר עסקאות קודמות שביצענו בארה"ב בתחום הנדל"ן למגורים ובתחום המשרדים. מדובר בסניף חדש לחלוטין, שאוכלס לפני כחודש, במיקום מעולה, במרכז ההתרחשות של מנהטן. השילוב בין השוכר המבוסס ובעל המוניטין לאיכות הנכס, מבטיח תשואה גבוהה וסיכון נמוך, עם פוטנציאל השבחה נוכח מגמת ההתאוששות בשוק הריטייל של מנהטן" .