העיתונאית שרה ב"ק עוזבת את חדשות ערוץ 2 לאחר 8 שנים

ב"ק מצטרפת לתוכנית התחקירים החדשה של רשת ■ "חברת החדשות היא הבית שבו גדלתי. אני מודה לאנשים שהקיפו אותי, לימדו אותי והאמינו בי מתחילת הדרך ובראשם אבי וייס"

העיתונאית שרה ב"ק עוזבת את חדשות 2 לאחר 8 שנים ומצטרפת לתוכנית התחקירים החדשה של רשת. ב"ק, 35, הייתה עד כה כתבת חדשות ערוץ 2 לענייני חינוך קליטה ותפוצות ואמונה על חשיפות רבות, בהן פרשות הפרדת התלמידות בעמנואל. את תכנית התחקירים החדשה של "רשת" יערוך רינו צרור ויפיק רם לנדס.

ב"ק אמרה, כי "חברת החדשות היא הבית שבו גדלתי. אני מודה לאנשים שהקיפו אותי, לימדו אותי והאמינו בי מתחילת הדרך ועד היום ובראשם אבי וייס. אני עוזבת את חברת החדשות הטובה בישראל, מתרגשת לקראת האתגרים החדשים ומקווה להמשיך בעשייה עיתונאית משפיעה ב"רשת"".

תכנית התחקירים עתידה לעלות לשידור לקראת סוף השנה ב"רשת" ועל פי הזכיינית, תעסוק בענייני חברה, כלכלה, פוליטיקה,תרבות והקשר בניהם. התוכנית תימדד ביכולתה לעורר דיון ציבורי עמוק ואיכותי במגוון נושאים רחב. כשהמטרה היא לחולל שינוי. למערכת התוכנית הצטרפו לאחרונה גם העיתונאים לינוי בר גפן, יפעת גליק ויורם בינור.

סמנכ"ל התוכן של רשת, אילן דה פריס, אמר כי "שרה ב"ק הנה עיתונאית מהזן הנדיר שמקדיש עצמו לנושאים החשובים ביותר בחברה הישראלית ואנו ברשת שמחים על הצטרפותה לחבורת העיתונאים שתוביל עיתונאות טלוויזיונית נוקבת ומשפיעה".

מנכ"ל חדשות 2, אבי וייס אמר כי "במשך שנותיה בחברת החדשות הייתה שרה דוגמא לעיתונות משובחת, עיתונות אמינה, חושפת וחוקרת. במסגרת סיקור נושאי החינוך והקליטה, פרסמה שרה שורת תחקירים ובהם חשיפת הפרדת הבנות בבית הספר בעמנואל. אני מודה לה בקרב לב ובטוח בהצלחתה בהמשך."