אגרת רשות השידור תתייקר? שטייניץ: "לבצע את הרפורמה"

שר האוצר לאחר פגישה עם יו"ר רשות השידור אמיר גילת: "מדובר ברפורמה חשובה שתבטיח את עתידו של השידור הציבורי שכל-כך נחוץ בהוויה הישראלית"

שר האוצר, יובל שטייניץ, הביע מחויבות לביצוע הרפורמה ברשות השידור - כך נמסר מלשכתו לאחר פגישה שהתקיימה בינו ובין יו"ר רשות השידור, אמיר גילת.

על-פי ההודעה, שטייניץ ציין בפגישה כי משרד האוצר יעמוד בהתחייבויות עליהן סוכם עם הנהלת רשות השידור. "מטרת הרפורמה היא לשקם את רשות השידור, להבטיח את המשך פעילותו של השידור הציבורי בישראל ובנוסף להבטיח כי רשות השידור בעידן הרפורמה החדשה תוכל להוות מערכת תקשורת ראויה ואטרקטיבית", נמסר.

בפגישה סוכם עוד כי במהלך הימים הקרובים תתקיים פגישה בין שטייניץ לבין הנהלת הרשות בכדי ללבן את הסוגיות הנוגעות ליישום הרפורמה. שטייניץ אמר כי הוא מצפה מהכנסת להעביר את הרפורמה ברשות השידור.

"על ועדת הכלכלה של הכנסת מוטלת אחריות כבדה להבטיח כי תוכנית שיקומה של רשות השידור אכן תצא אל הפועל", אמר שטייניץ והמשיך: "מדובר ברפורמה חשובה שתבטיח את עתידו של השידור הציבורי שכל-כך נחוץ בהוויה הישראלית".

יו"ר הרשות, אמיר גילת, הוסיף: "אני משוכנע כי משרד האוצר יעמוד בסיכומים ובהתחייבויות ליישום הרפורמה. רק התוכנית הזאת תאפשר לרשות השידור לצאת לדרך חדשה".