מועצת הכבלים אישרה ל-HOT להחליף את ביפ בערוץ קומדי סנטרל

HOT תבהיר למנויים שצפו בערוץ ביפ כערוץ בודד כי באפשרותם, אך לא מחובתם, לרכוש במקומו את ערוץ קומדי סנטרל באותו מחיר שנגבה מהם עבור ערוץ ביפ

מועצת הכבלים והלוויין אישרה את בקשת HOT להסיר את ערוץ ביפ מרשימת השידורים הדיגיטליים שלה ולהחליפו במסגרת חבילת הבידור בערוץ HOT קומדי סנטרל.

HOT תבהיר למנויים שצפו בערוץ ביפ כערוץ בודד כי באפשרותם, אך לא מחובתם, לרכוש במקומו את ערוץ HOT קומדי סנטרל באותו מחיר שנגבה מהם עבור ערוץ ביפ. HOT תחדל לגבות תשלום עבור ערוץ ביפ מהמנויים שיבחרו שלא לרכוש את ערוץ HOT קומדי סנטראל.

HOT מחויבת לשדר את ערוץ HOT קומדי סנטרל לכל מנוי שצפה בערוץ ביפ במסגרת מבצע או הנחה, או בכל מתכונת שהיא, עד למועד סיום המבצע.

בכפוף לחובות המפורטות לעיל, מנויי HOT במסגרת מבצע שצפו בערוץ ביפ, לא יוכלו להתנתק משירותי HOT ללא החזר עלות הטבה כתוצאה מהסרת הערוץ.

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, מסר כי "המועצה בחנה את בקשת HOT להחלפת ערוץ ביפ בערוץ HOT קומדי סנטרל, ושקלה בין היתר את מידת התחליפיות של הערוצים. לאחר בחינת המועצה את ההיבטים השונים הכרוכים בהחלפת הערוצים, מצאה המועצה לנכון לאשר את הסרת ביפ והחלפתו בערוץ HOT קומדי סנטרל. כולי תקווה כי הערוץ יענה על הציפיות ויהפוך לערוץ קומדיה ובידור מוביל המשמש בית לקומיקאים ובדרנים".