מובייל 1 תחל לשווק שירים להאזנה במכשירי הסלולר

חברת התוכן הסלולרי תייצג בין היתר את שלומי שבת, דודו אהרון, מרגלית צנעני ועמיר בניון

חברת התוכן הסלולרי מובייל 1 נכנסת לתחום של שיווק והפצה של מוזיקה בעולם הסלולר. החברה הקימה את מובייל 1 מיוזיק, בשיתוף חברת ניהול פלוס, שמפעילה את פורטל המוזיקה הים-תיכונית "חפלה".

מובייל 1 מיוזיק תייצג בסלולר ובחנויות מוזיקה דיגיטליות באינטרנט רפרטואר של אמנים, כמו דודו אהרון, שלומי שבת, מרגלית צנעני, עומר אדם, עמיר בניון וליאור פרחי.

החברה נמצאת בימים אלה גם במשא-ומתן מתקדם מול אבי גואטה, המייצג את שרית חדד להפצה של שיריה.

במסגרת מובייל1 מיוזיק, החברה תהיה אחראית לקידום, אריזה והפצה של פרויקטים מוזיקליים ופעילויות המבוססות על תכנים של האמנים המיוצגים אצלה.

תחום המוזיקה הדיגיטלית בישראל נחשב עדיין לפרימיטיבי מאוד. החנויות "הגדולות" שפועלות בארץ שייכות למפעילות הסלולריות ומציעות חלק גדול מהשירים לרכישה עם מנגנוני הגנה, שמונעים מהרוכש להעביר את השיר בצורה חופשית בין הטלפון למחשב ולנגן המוזיקה שלו.

מובייל 1 מיוזיק לא מתכננת להקים חנות מוזיקה עצמאית משלה למכירת השירים, אלא תמכור את השירים בשלב זה דרך החנויות של המפעילות הסלולריות.

שוק המוזיקה בישראל צפוי בקרוב ליהנות מחנות מוזיקה חדשה של חברת "אן אם סי - הד ארצי" בשיתוף אתר האינטרנט וואלה, שתאפשר הורדה של שירים למחשב וגם ההאזנה שלהם ללא הורדה (סטרימינג).