תוכן סלולרי

כתבות אחרונות

 
אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

טאבולה מעדכנת על צמיחה במוצר החדשות שלה: "לצרכנים יש תאבון לעיתונות איכותית בכל מקום"

החברה מציעה את Taboola News ב-80 מדינות בעולם ומציינת שהתוכן מגיע לכחצי מיליון משתמשים פעילים מדי יום

שירי חביב-ולדהורן 19.07.2021
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2017
ביל גייטס. האיש העשיר בעולם / צילום: רויטרס

התוכן הוא המלך: כיצד ניתן להיחשף להשקעה בתחום בארה"ב?

לפני 21 שנה חזה ביל גייטס את השינוי שמתרחש לנגד עינינו: תחום התקשורת והכבלים מאבד מכוחו, ומולו מתעצמות חברות המדיה והבידור ■ התוכן הוא המלך החדש? נראה שכן

גל ראלי 22.03.2017
יהודה וינשטיין / צילום: איל יצהר

היועמ"ש נגד פשרה בייצוגית נגד פלאפון: "שתחזיר כסף"

וינשטיין: "מדובר בתופעה חמורה של שימוש באמצעי תשלום שנמסרו לשם גביית תשלומים מלקוחות עבור שירותי תוכן אשר סופקו להם ע"י צד שלישי, ללא וידוא הסכמתם"

ספיר כלפון 06.07.2015
מיכאל גולן / צלם: תמר מצפי

גולן טלקום עתרה לבג"ץ על רקע אסדרת שירותי התוכן

טוענת כי משרד התקשורת מאפשר ליצרני תוכן סלולרי להתעשר על חשבונה, משום שלא תיקן את תעריפי הקישוריות כך שעבור שירותי תוכן תעריף הקישוריות יהיה כמו לרשת נייחת ולא כמו לרשת סלולרית

גד פרץ 04.06.2015
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי

נדחה הערעור: פלאפון תשלם קנס של 600 אלף שקל

ביהמ"ש דחה את עתירת פלאפון על הקנס שהטיל עליה משרד התקשורת במאי 2014 ■ הקנס הוטל בגין הפרת הוראות בנושא הזמנת שירות של ספקי תוכן, לאחר שפלאפון לא יידעה את המנויים על הזמנת תוכן סלולרי

גד פרץ 27.05.2015
יהודה וינשטיין / צילום: איל יצהר

וינשטיין נגד חברות הסלולר: "מתנערות מאחריות לחיובים"

היועמ"ש בתגובה לתביעה ייצוגית נגד פרטנר: "האחריות לחיובים שנגבו מחשבונו של לקוח, ובכללם גם עבור צדדים שלישיים, מוטלת על חברת הסלולר - והיא אינה רשאית לגלגל את האחריות לספק שירותי התוכן"

גור מגידו 02.03.2015
בן אופק מנכל איקיוטק / צילום: אפרת אהרוני

איקיוטק שיגרה לילדה בת 9 "התראה לפני נקיטת הליכים"

בית המשפט לתביעות קטנות חייב את החברה לפצות את הילדה ואת אביה בסכום של 1,000 שקל, ושיגר לאיקיוטק מסר ברור שתחדל ממסע ההפחדה של נפגעיה, במיוחד כאשר היא אינה יכולה להוכיח את חובם הנטען

אלה לוי-וינריב 10.08.2014
גלעד ארדן / צילום: יוסי כהן

ארדן מסדיר את שירותי הפרימיום בטלפון; "הורים יוכלו לחסום"

כל שירותי הפרימיום בטלפון יינתנו רק ע"י חיוג למספרים 1-900, 1-901 ו-1-902, התעריפים יהיו שקופים וידועים מראש, וההורה יוכל לחסום שירותים אלה לילדיו

אפרת אהרוני 23.06.2014
איתן כבל / צלם: תמר מצפי

הצעת חוק חדשה: כך לא תחזור על עצמה סאגת איקיוטק

ח"כ איתן כבל הגיש הצעת חוק במטרה להתמודד עם התופעה של חברות שמציעות שירותי תוכן וגובות תשלום מצרכנים באמצעות חשבון הסלולר ■ עפ"י ההצעה, חברות הסלולר יוכלו לספק שירות מצד שלישי רק לאחר אישור מפורש מהמנוי

אפרת אהרוני 17.06.2014
מיכאל גולן / צלם: דור מלכה
דמי קישוריות | לפני כולם

חברות תוכן סלולרי נגד גולן טלקום: חסמה גישה

חברות התוכן התלוננו על החסימה בטענה כי אינה חוקית ■ גולן טלקום: מספרי תוכן סלולריים אינם חוקיים

גד פרץ 01.06.2014

ייצוגית: פלאפון חייבה על שירותים שהוזמנו ללא ידיעת הלקוח

לטענת התובע, החברה לא חסמה את השירותים כחוק, מה שאיפשר לבנו להזמין "שיר בהמתנה" ■ את הנזק לקבוצה הוא אומד ב-3.75 מיליון שקל

אפרת אהרוני 12.05.2014

הצעת חוק: הצרכן ייתן הסכמה מפורשת לפני שישלם על שירות

עפ"י הצעת החוק של הרשות להגנת הצרכן, תידרש הסכמה מפורשת של הצרכן כדי שייגבה ממנו תשלום על שירות בסלולר או על עסקה טלפונית

אפרת אהרוני 11.05.2014

אושר בוועדת השרים: הקץ לתוכן סלולרי בתשלום ללא הסכמה

ועדת השרים אישרה הצעת חוק האוסרת לגבות תשלום על עסקה דרך חשבון הסלולר מבלי שהלקוח ביקש זאת במפורש ■ חברת הסלולר תוודא שהמבקש היה בגיר, והסכמה באמצעות רישום מספר טלפון בלבד לא תיחשב הסכמה

אפרת אהרוני 17.02.2014

"דף המידע של איקיוטק לצרכן לא מדויק מבחינה משפטית"

כך טוען משרד המשפטים במכתב למנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג ■ בין השאר מעלה המשרד תהיות בעניין תוקף ההתקשרות של איקיוטק עם קטינים ומתייחס לאיומי החברה לפתוח תיקי הוצאה לפועל נגד חייבים

מיכל רז-חיימוביץ' 06.02.2014

משרד התקשורת לצרכנים: אל תיבהלו ממכתבי איקיוטק

מבהיר כי איקיוטק אינה יכולה לדרוש תשלום מהצרכנים, שכן רק חברות הסלולר יכולות לגבות חוב על שירותי תוכן ■ איקיוטק: ההודעה יוצרת בלבול; שלמו בהקדם

אפרת אהרוני 29.01.2014

   12345   

   נמצאו 67 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5