מכרתי חבר בשביל טיסה לברלין

מצעד ה"לייקים" מגלה השבוע בורות במוזיקה ישראלית ומשיג 5,000 שקל מחברת ביטוח

עלית בעד ישראלית

קפה נמס עלית פצחו במבצע מצוין ובו הם מחלקים כרטיסים זוגיים להופעות. מה צריך לעשות? ללחוץ על "לייק", להכנס לאפליקצית טריוויה ולענות על כמה שיותר שאלות הקשורות במוזיקה ישראלית במשך דקה.

שווה "לייק"?

האפליקציה נראית טוב ופועלת לפי חוקים שהופכים את חידון השלמת האותיות למאתגר במיוחד (כל תשובה שגויה מורידה נקודות, אפשר לדלג על שאלה עד 3 פעמים ועוד). החידון לא קל בכלל.

אחרי שנגמרו לי אפשרויות ה"עבור" בתוך כמה שניות, הבנתי שהגיע הזמן להניח בצד את המוזיקה של הגויים שממלאת את ה-iPod שלי ולהתעמק קצת במוזיקה ישראלית.

הקונספט, העיצוב והשאלות באפליקציה יוצרים חבילה מצוינת, שמתחברת לקונספט ה"הו כל-כך ישראלי" של קפה נמס עלית.

מחמאות להוגה הרעיון. אבל... גולשים רבים התלוננו בעמוד על בעיות טכניות שהציקו להם באפליקציה. ובנוסף לכך עלית הצליחו לעצבן מאוד - ברגע שתכנסו לאפליקציה ותתחילו לשחק, סטטוס שיווקי אוטומטי יופיע על הקיר שלכם ויפרסם את המבצע.

עלית מעלים סטטוס אוטומטי על הקיר שלי? לא תודה.

יודע כל משתמש כבד בפייסבוק - קירו של אדם הוא מבצרו. עלית, הסירו בבקשה טלפיים שיווקיות מהקיר שלנו.

מספר חברים בעמוד: 15,470

מרקוס עלית
 מרקוס עלית

איסתא רוצה את החברים שלכם

איסתא לא מבזבזים זמן על תוכן או קונספטים שיווקיים אלא הולכים ישר על ה"לייק" שלנו ושל החברים שלנו. המבצע בעל השם (הגאוני) "איסתא לה ויסטה" מציע לנו לבחור יעד ולהזמין 5 חברים שיצטרפו אלינו לטיסה.

שווה "לייק"?

בלי התחכמויות גדולות, בלי שנעלה תמונות (למרות שאיסתא דורשים שנצטלם בחו"ל ונשלח להם), איסתא מציעים צ'ופר ותו לא. כל שאנחנו צריכים לעשות זה להסגיר לידיהם חברים שלנו. בשביל טיסה לברלין? קחו אותם, בחדווה.

מספר חברים בעמוד: 41,712

מרקוס איסתא
 מרקוס איסתא

9 מיליון דרכים לעזוב אותו

בעמוד 9 מיליון טוענים כי "יש 9 מיליון דרכים לעזוב את סוכן הביטוח, ואנחנו רוצים לראות את הרעיון שלך!". מה צריך לעשות? להעלות לאפליקציה רעיון, בטקסט או בסרטון, לדרך מקורית לעזוב את סוכן הביטוח. הרעיון שיקבל הכי הרבה לייקים ויבחר על-ידי צוות השופטים יזכה ב-5000 שקלים ואולי בסיכוי להפקת הסרטון.

שווה "לייק"?

בואו לא נשלה את עצמנו, מה שמעניין אותנו בביטוח זה כסף. בשורה התחתונה - סביר שנחייג ל-9 מיליון כדי לחסוך כסף, ולחסוך את ההתעסקות עם סוכן הביטוח. באותה נשימה - סביר גם שנלחץ על לייק ונעלה את הקריאייטיב שלנו כדי לזכות ב-5000 שקלים חדשים. לו אני משרד הפרסום של 9 מיליון, הייתי מתחיל לדאוג מהפנייה לחוכמת ההמונים.

מספר חברים בעמוד (נכון ליום ראשון): 2,034

מרקוס מיליון
 מרקוס מיליון

אירופלקס לא נרדמת

חברת אירופלקס מתמקדת בפלח הסובלים מהפרעות שינה וזועקת "כל מי שער שיצביע".

מה צריך לעשות? "לייק", כמובן, ולאחר מכן להצביע ב"סקר השינה הגדול של אירופלקס ו'ישראל היום'".

הסקר שואל בפשטות מה מפריע לנו להירדם בלילה: מחשבות מטרידות, התינוק, הפחד לא להתעורר, המחשבות על היום שלמחרת, המצב הביטחוני (נו באמת, אפילו שר הביטחון שלנו לא ימנה את זה) ועוד.

הפרס הראשון: מערכת שינה מתכווננת. פרסים נוספים - מזרנים, כריות, שמיכות ועוד.

שווה "לייק"?

הסקר הוא רעיון נחמד, והפרסים הם צ'ופר נחמד (שלא דורשים השקעה גדולה מדי). יותר מעניין יהיה אם אירופלקס יהפכו את העמוד שלהם למתחם תוכן העוסק בהפרעות שינה.

אם כבר פצחו בסקר הפרעות שינה, יש פה הזדמנות מצוינת להביא ערך אמיתי לעולם (טיפים, ראיונות מומחים, סרטונים ועוד) - ובו-בזמן לחזק את התדמית של אירופלקס עם עוד כמה מסמרים שיווקיים.

מספר חברים בעמוד (נכון ליום ראשון): 2,340

מרקוס אירופלקס
 מרקוס אירופלקס

לאומי עושה טובות

בנק לאומי יזם קמפיין עצום מימדים שמחבר את עולם הרשתות החברתיות, עולם ה-YouTube והמגזר השלישי. אנחנו רגילים לזעוק נגד הבנקים בישראל, והאמת שבצדק. בנק לאומי, כמו שאר הבנקים בישראל, תוחב את היד עמוק אל תוך החשבון שלנו ומנקז ממנו לא מעט כספים.

אבל בקמפיין האחרון מגיע ללאומי "כל הכבוד". בפרויקט "מיליון סיבות טובות" מבטיח הבנק מיליון שקל שיחולקו בין 50 עמותות, שיזכו במירב הצבעות הגולשים.

שווה "לייק"?

בפשטות - כן.

וסביר שכבר נתקלתם בזרם העדכונים שלכם בחברים שהפצירו להצביע לעמותה זו או אחרת. את האימפקט השיווקי עושים הגולשים (למרות שניכר שלא מעט כסף הוציא לאומי על יצירת ערוץ מצוין ב-YouTube, על שיווק המבצע ותפעולו).

עשרות אלפי הצבעות כבר נרשמו, והעמותות מצידן מעלות סרטונים ופונות בתחינות מרגשות לכל רשימות התפוצה וחברי הפייסבוק.

לאומי מרוויח מיתוג מצוין, אנחנו הגולשים מקבלים הזדמנות לעשות משהו טוב לטובת עמותה שקרובה לליבנו, והעמותות מצידן מקבלות הזדמנות כספית וחשיפה אדירה.

זו גם בעיטה נאה בעכוזן של העמותות, שהעלו את מאמציהן השיווקיים למקסימום בזכות הקמפיין. בקיצור - כולם מרוויחים. כל הכבוד ללאומי.

מספר חברים בעמוד: 4,356

מרקוס לאומי
 מרקוס לאומי

הכותב הוא מייסד סטודיו INK - המציע שירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, כתיבה שיווקית ועוד www.inking.co.il

לא תאמינו, אבל לכותב יש פייסבוק