רשמית: גיא אסולין חתם במנצ'סטר סיטי

הישראלי, שעזב בקיץ את ברצלונה, ישחק בשנתיים וחצי הקרובות במועדון מהפרמיירליג: "הגעתי לקבוצה ענקית, אני חייב לקחת את ההזדמנות שנותנים לי כאן"

גיא אסולין חתם היום (ב') רשמית במנצ'סטר סיטי. הישראלי, שעזב בקיץ את ברצלונה אחרי שלא הצליח להשתלב במערך של פפ גווארדיולה, מתאמן בקבוצה האנגלית מאז אוקטובר, והערב הושלמה העברתו באופן סופי. חוזהו של הקשר במועדון מהפרמיירליג הוא לשנתיים וחצי (עד תום עונת 2012/13).

"אני במועדון ענק ואני מקווה להישאר כאן הרבה זמן", אמר אסולין בן ה-19. "אני חייב לקחת את ההזדמנות שנותנים לי כאן". אסולין סיפר על יחסיו עם יא-יא טורה, חברו לשעבר בברצלונה, שהצטרף הקיץ לסיטי: "אנחנו מדברים כל יום. אני מקווה שאוכל לשחק לצידו".

אסולין, יליד נהריה, גדל במחלקת הנוער של נס טוברוק החל מגיל 7. חמש שנים מאוחר יותר, כשהוא בן 12 בלבד, צד הכישרון שלו את עיני הסקאוטים של ברצלונה, שהחליטה להחתים אותו.

ב-2006, 14 ימים לפני יום הולדתו ה-17, ערך אסולין את הבכורה בנבחרת הבוגרת של ישראל, כשנכנס כמחליף במשחק ידידות מול צ'ילה. בכך הוא הפך לשחקן הישראלי הכי צעיר שמופיע בנבחרת הבוגרת, לפני בן סהר שערך את הבכורה בגיל 17 ו-181 ימים.