תל-מונד: קוטג' 6 חדרים ב-2.3 מיליון שקל - שווה או לא?

מדובר בבית גדול בפרבר מבוקש הנמצא במרחק קצר יחסית ממוקדי ההיי-טק של רעננה והרצליה ■ מצד שני, התנועה הערה של כלי הרכב עלולה להטריד

למה כן

1. תל-מונד הפכה בשנים האחרונות להתגשמות החלום הפרברי הישראלי - במחירים סבירים - ולאבן שואבת למשפחות צעירות שרוצות להימלט מהערים הצפופות אל המושבים הירוקים.

2. מדובר בצמוד-קרקע חדש יחסית, שנבנה בשנת 2006, והוא כולל 6 חדרים המשתרעים על שטח בנוי של 220 מ"ר. ב-2.35 מיליון שקל בקושי ניתן למצוא כיום דירת 4 חדרים בשכונות טובות של תל-אביב.

3. תל-מונד נמצאת מרחק נסיעה קצר ממספר מוקדי תעסוקה והייטק בשרון, לרבות אזור התעשייה החדש של נתניה, פארק העסקים של רעננה, ואזור ההייטק של הרצליה פיתוח.

למה לא

1. עד שלא יחברו את תל-מונד לכביש 6, יש לו שתי יציאות בלבד: האחת מאפשרת נסיעה בכביש 4 צפונה, והשנייה - הפקוקה לעייפה בשעות הבוקר - דרך צומת בני דרור. משם, הנסיעה לתל-אביב אורכת בעומס למעלה משעה.

2. כבר מזמן לא מדובר במושב קטן וכפרי, אלא בישוב המונה למעלה מעשרת אלפים איש, כמה בתי-ספר, ומרכזים מסחריים, ויש בו תנועה לא מבוטלת של כלי רכב. שלא לדבר על קרקעות נוספות שעוד יופשרו ועליהן יקומו בתים חדשים.

3. ביחס לאלטרנטיבות דיור באזור - בעיקר בנתניה - 2.35 מיליון שקל זה בהחלט יקר למשפחה צעירה.