דפי זהב תאפשר לחייג שמות לצורך שיחה בסלולר

מדובר בטכנולוגיה של חברת NTTM המאפשרת לרשום שמות שיהוו חלופה לחיוג מספרים

דפי זהב חתמה על הסכם עם חברת NTTM, במטרה לאפשר ללקוחותיה לרשום שמות חיוג סלולריים, שיהוו חלופה לחיוג מספרים. ההסכם מתייחס הן לאתר דפי זהב והן לאתרים הנוספים שבקבוצה, בהם זאפ, rest, מתחתנים ודוקטורס.

שירות החיוג השמי DialmyName של חברת NTTM (בה שותף הפרסומאי מודי כידון), מבוסס על טכנולוגיה המוטמעת בכרטיס ה-SIM הסלולרי, המאפשרת לחייג שם במקום מספר טלפון, מכל מכשיר סלולרי. כך, בתי עסק יוכלו לבחור לעצמם שם חיוג הזהה לשם העסק שלהם, במטרה להקל על הלקוחות שמחייגים אליהם ולהגדיל את הזכירות והנאמנות של הלקוחות למותגים.

נציין כי מפעילות הסלולר בישראל כבר הודיעו כי הן יאמצו את טכנולוגיית החיוג השמי שפותחה בישראל, ויטמיעו אותה במהלך הרבעון הראשון של 2011. משתמשי iPhone, אנדרואיד, בלקברי ונוקיה יכולים להתקין גירסת בטא של "חייגן השמות".

לדברי אלון רז, סמנכ"ל חטיבת לקוחות בדפי זהב, "בעבור עסקים, שמות חיוג סלולריים הינם כלי לבידול, הגדלת זכירות והגדלת נאמנות לקוחות. דפי זהב, החברה המובילה במתן פתרונות פרסום למגזר העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, תציע את השירות החדש המבוסס על טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך".