פסגות רוכש 25% מסוכנות הביטוח הפנסיוני עמיתים

זוהי העסקה החמישית במסגרתה רוכש פסגות אחזקות בסוכנויות ביטוח והיא מבוצעת במקביל להשקת קרנות פנסיה חדשות בפסגות

בית ההשקעות פסגות רוכש 25% ממניות סוכנות הביטוח עמיתים. במסגרת העסקה ירכוש פסגות 7% מידי הבעלים, יוסי חכמון ויהודה שרים, וישקיע סכום נוסף תמורת הקצאת 18% מהחברה. ההשקעה תשמש את הסוכנות לפיתוח עסקיה והרחבת פעילותה.

זוהי העסקה החמישית במסגרתה רוכש פסגות אחזקות בסוכנויות ביטוח, וזאת במסגרת האסטרטגיה של כניסה לשותפות בסוכנויות בעלות אופק צמיחה מבטיח. כחלק מכך, בית ההשקעות נמצא במגעים עם מספר סוכנויות ביטוח נוספות.

"עמיתים" הנה סוכנות בבעלותם של יוסי חכמון ורו"ח יהודה שרים, בעלי ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום. הסוכנות עוסקת בכל תחומי ביטוח החיים, החיסכון הפנסיוני והפיננסים, תוך התמקדות והתמחות בשיווק והפצה של פנסיה חדשה. "העסקה, עליה עובדים בפסגות מזה מספר חודשים, הנה חלק מהאסטרטגיה של פסגות בתחום החיסכון לטווח ארוך", אמר רונן טוב, מנכ"ל פסגות בית השקעות, "אנו מנהלים החל מתחילת השנה גם קרנות פנסיה חדשות, ועסקה זו, בשילוב עם יתר הסוכנויות בהן אנו שותפים, תסייע לנו להתרחבות בתחום". טוב הוסיף כי "מדובר ביזמים מקצועיים, מנוסים ושאפתניים. העסקה מייצרת לשני הצדדים אופק רחב לפעילות".

מסוכנות הביטוח עמיתים נמסר כי כספי ההשקעה ישמשו בעיקר לצורך פיתוח עסקי הסוכנות, בעיקר בתחומי גיוס כ"א והטכנולוגיה. חכמון ושרים ציינו כי "אנו מזהים בחיבור עם פסגות, בעיקר בעיתוי הנוכחי, הזדמנות לביצוע דברים גדולים יחדיו". השלמת העסקה כפופה לקיום תנאים מתלים ואישורים.