נלה גולדברג, דוגמנית ומשתתפת התוכנית "היפה והחנון", תוביל קמפיין לקולקציית בגדי-הים של ספידו לקיץ 2011.
הקמפיין יעלה בהשקעה של 200 אלף דולר, וגולדברג תקבל עבורו סכום מדווח של כ-20 אלף שקל.
הקמפיין עם גודלברג יגבה את הקמפיין הבינלאומי של ספידו, אותו מובילות דוגמניות בינלאומיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.