רשת משקפי שמש חדשה תתקוף את זירת המחיר

רשת "קרולינה למקה" תמנה בתוך חודשיים 20 סניפים שיוקמו בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ הרעיון הוא להציע משקפי שמש במחירים מוזלים ולנגוס ברשתות משקפי השמש והאופטיקה

בעלי הרשתות הקמעונאיות הודיס וטופ טן פותחים רשת למשקפי שמש תחת המותג "קרולינה למקה". הרשת החדשה מציעה מגוון רחב של משקפי שמש בעיצובה של קרולינה למקה, במחירים של 99-199 שקל למשקפיים.

הרעיון הוא לנקוט באסטרטגיית מחיר ועל-ידי כך לנגוס ברשתות משקפי השמש דוגמת אירוקה ו-X-RAY וכן במכירות משקפי השמש ברשתות האופטיקה.

יש לציין כי קרולינה למקה, יחד עם אחד מבעלי הרשתות הודיס וטופ טן, שותפים בעסק המייצר משקפי שמש ואקססורייז לרשתות בינלאומיות כגון זארה ומנגו, תחת מותגים פרטיים של הרשתות.

לדברי יובל שני, המנכ"ל ומבעלי הרשתות, "אנחנו באים לעשות סדר יום חדש. הישראלים רגילים לשלם בעונת הקיץ 300 שקל ויותר על מותגי משקפי השמש הפרטיים של הרשתות. אנחנו נציע מחירים אחידים לאורך כל השנה, ואנחנו מקווים שזה ישנה את תפיסת הלקוח, שיבין שהוא יכול לקנות משקפיים איכותיות ובשיא האופנה, במחירים שמתאימים לכל כיס".

פריסה של חנויות ודוכנים

בשלב ראשון תכלול הרשת 20 סניפים, שמתוכם יהיו 3 חנויות והיתר דוכנים. לפני ימים אחדים חנכה הרשת את הדוכן הראשון בקניון עזריאלי בתל-אביב, והיום (ב') צפוי להיפתח דוכן נוסף בקניון הזהב בראשון-לציון. כל יתר הסניפים ייפתחו בתוך כחודשיים.

הסניף המרכזי ייפתח בסינמה סיטי בראשון-לציון ויכלול חנות בגודל של 140 מ"ר, שבהקמתה יושקעו כ-800 אלף שקל. הרשת תפתח בדיזנגוף סנטר שני סניפים - חנות ודוכן, שיפעלו בשני צדי הקניון. חנות נוספת תיפתח ביקנעם.

דוכנים ייפתחו גם בקריון, גרנד קניון, לב המפרץ, קניון השרון, קניון אבנת, קניון קריית-אונו, קניון רחובות, קניון חדרה, מרכז ויצמן באיכילוב וקניון רוטשילד.

קצב הפתיחה עומד על סניף בכל 5 ימים. בסך-הכול תשקיע החברה בהקמת הרשת כ-5 מיליון שקל, המשקפת השקעה של 200 אלף שקל לדוכן ו-400 אלף שקל לחנות קטנה.

לדברי שני, "אני מעריך כי הפוטנציאל הוא 60 סניפים שייפתחו בתוך כשנתיים, ואני מקווה שנפתח הרבה יותר מ-20 סניפים בתקופה מאוד קצרה".

הוא צופה כי פדיון הרשת, עם 20 סניפים, יגיע לכ-50 מיליון שקל בשנה.

לדבריו, "רוב הלקוחות אוהבים שיש גם מותג. מי שרוצה שיהיה לו פרדה עדיין יקנה פרדה ב-1,200 שקל, ויקנה משקפיים שלנו כאביזר אופנה. המטרה שלנו היא שהצרכן יוכל לקנות כמה זוגות משקפיים בגלל טרנדיות והמחיר. הלקוחות יבואו מכל הרשתות ומכל הארץ".