הפרסומאי רון שדה פורש מניהול משרד הפרסום לנוער teenk ומקים את משרד הפרסום The Wall יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו.
שדה ימשיך להחזיק בכרבע ממניות משרד הפרסום teenk, אולם לא יישא בתפקיד פעיל.
משרד הפרסום החדש יתמחה בניו-מדיה, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקל.
מהחברה נמסר כי הלקוחות הראשונים של המשרד הם נוקיה, קניון ארנה ומרלבורו.
עוד נמסר כי החברה תתמקד בשנת 2011 בשדרוג השיחה הקיימת היום בין המותגים לבין קהילות הצרכנים ברשתות החברתיות ותייצר תכני וידיאו ייחודיים למותגים.
לשם כך הקימה החברה אולפן צילום והקלטה מתקדם במשרדיה, אשר יהיה חלק אינטגרלי מפעילות משרד הפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.