מי עדן חויבה להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן"

הרשות השנייה הורתה למי עדן להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן", זאת לאחר שחברת תמי 4 התלוננה בפני הרשות על כך שהפרסומת של משרד הפרסום ראובני-פרידן משמיצה אותה

הרשות השנייה הורתה הערב (ג') לחברת מי עדן להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן", זאת לאחר שחברת תמי 4 התלוננה בפני הרשות על כך שהפרסומת של משרד הפרסום ראובני-פרידן משמיצה אותה.

בפרסומת, אשר אינה מבהירה בשלב זה עבור איזה מוצר היא נועדה, נראית תוכנית בישול חובבנית, אשר משדורת כביכול בחסות חברת "עמי מדירה 4 המשווק מי ברז מסוננים במתקנים צבעוניים". הדברים כתובים בפונט הדומה לזה בו עושה שימוש חברת תמי 4.

על-פי ההערכה, מי עדן צפויה לערער על החלטת הרשות השנייה. על-פי גורמים בסביבת הקמפיין, הוא יימשך "בצורה כזו או אחרת". זאת למרות שבקרוב היתה אמורה להחליף את הפרסומת פרסומת אחרת בהשתתפות השף חיים כהן.

אותם גורמים אמרו כי מדובר ב"תביעה קנטרנית, קטנונית וילדותית, המעידה יותר מהכול על הלחץ בו המתחרים מצויים".

דובר קבוצת שטראוס מסר בתגובה כי "החלטת הרשות השנייה מדברת בעד עצמה".

"יש מים ויש מים"

ממי עדן נמסר בתגובה: "הפנייה של תמי 4 לרשות השנייה בבקשה להוריד את הפרסומת של חיים בוהן מעידה בראש ובראשונה על הלחץ שבו נתונה חברת תמי 4 מהחשש שסוף-סוף יסופר הסיפור האמיתי.

"אחרי שנים בהם השתוללו עם הפרסומות שלהם ופגעו באחרים, הם בוכים על פרסומת השמה מראה אמיתית מול פניהם.

"חשוב לזכור כי בניגוד למי עדן שהם מים מינרליים טבעיים, תמי 4 הוא לא מותג מים, הוא מכשיר חשמלי ממנו יוצאים מי ברז מסוננים. את העובדה הזו - שיש מים ויש מים, וההבדלים ביניהם תהומיים - תמי 4 לא יוכלו להסתיר לנצח".