בגלל "האח הגדול": הבלוג "דירוג כוכב" של תפוז הורד

בבלוג פורסמו הצבעות ה-SMS "האמיתיות" כביכול, לפיהן דנה רון זכתה במירב הקולות ■ זכיינית ערוץ 2 קשת מאיימת בתביעה: "נכתבו בבלוג דברים שגויים הגובלים בהוצאת דיבה"

הבלוג "דירוג הכוכב", המופיע בבלוגיה של אתר תפוז אנשים, הורד מהרשת - זאת לאחר שזכיינית ערוץ 2 קשת פנתה למנהלי הבלוגיה בתפוז בתואנה כי נכתבו בבלוג דברים שגוים הגובלים בהוצאת דיבה.

הבלוג "דירוג הכוכב" מתמקד בסיקור תוכניות ריאליטי, בהן "האח הגדול" ו"כוכב נולד". כעת, לחיצה על הלינק של הבלוג מובילה לאתר הבית של תפוז.

בעקבות פליטת-הפה של יורם זק, העורך של תוכנית "האח הגדול", פורסם בבלוג כי דנה רון, אחת המתמודדות הבולטות בעונה הנוכחית, בחרה לצאת מהבית בעקבות האירוע, ואף זכתה לפיצוי כספי מכובד מהפקת התוכנית.

כן פורסמו בבלוג נתוני הצבעות ה-SMS, שהגיעו כביכול לידי הבלוגר, אשר מצביעים על כך שרון דווקא זכתה במירב קולות הקהל. בקשת, יש לציין, מכחישים את אמיתות הנתונים.

דן חן, מנכ"ל תפוז אנשים, אמר ל"גלובס" כי "הבלוג הוקפא עד לבירור העניין, בעקבות בקשה של קשת".

מקשת נמסר: "קשת הודיעה כי תפעל כנגד כל גורם אשר פרסם או יפרסם בעתיד נתוני הצבעות מסולפים ומידע מופרך בקשר לתכנית האחרונה של 'האח הגדול'. פרסום הנתונים המסולפים נועד, לדברי קשת, לפגוע בתוכנית, וכן לנצל את עוצמת התוכנית ואת אהבת הציבור אליה כדי לגרוף פרסום. המדובר במעשה חמור, וקשת תפעל למיצוי הדין מול גורמים אלה תוך חשיפת העובדות לאשורן".