יורם זק

עורך התוכנית "האח הגדול"

כתבות אחרונות

 
אבי ניר, ארז טל, יורם זק / צילום: רונן אקרמן, אייל לנדסמן, יונתן בלום

כל הפרטים על הריאליטי השאפתני של קשת נחשפים: האם "2025" יצדיק השקעה של 60-80 מיליון שקל?

"עיר" לכל דבר עם בנק, מלון, בית קפה וחנות בגדים, חסויות ב-3.5 מיליון שקל ועלות השקעה שנאמדת בכ-60-80 מיליון שקל לפחות • בקשת מהמרים על "2025" כדבר הגדול הבא ומכוונים בעיקר לחו"ל • האם זה יצליח? תלוי את מי שואלים • "גלובס" חושף את כל הפרטים סביב אחד הפרויקטים הגדולים והמושקעים של הטלוויזיה המסחרית בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2019
ארז טל / צילום: תמר מצפי
ארז טל | לפני כולם

רשת: לא לאפשר לקשת לשדר את התוכנית החדשה של יורם זק וארז טל באפיק 22

האם רשת מנסה להקשות על השקת התוכנית החדשה של יורם זק וארז טל שצפויה לעלות בקשת במהלך החודש הקרוב? ל"גלובס" נודע כי רשת פנתה לאחרונה למשרד התקשורת, להוט ול-yes בדרישה שלא לאפשר לקשת שימוש באפיק 22, שעד לפני שנה היה של ערוץ 2 שפוצל

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2018
ארז טל / צלם: דור מלכה
ארז טל | בלעדי

קשת רוצה את אפיק 27 לריאליטי של יורם זק וארז טל

קשת מנהלת מגיעים עם הוט ו-yes כדי לקבל את אפיק 27 לשידור תוכנית הריאליטי החדשה של יורם זק וארז טל, שצפויה לעלות בתחילת השנה במסגרת שידורי החורף • בחברה שומרים בסודיות רבה את הפרטים בנוגע לתוכנית, אולם גורמים המצויים בפרטים מגדירים את הפרויקט "מגלומני"

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2018
יורם זק / צילום: יוסי כהן
אלכס גלעדי | לפני כולם

הרשות השנייה לקשת: בדקי את התנהלותו של יורם זק

יו"ר ומנכ"ל הרשות פנו לקשת בבקשה לבצע "טיפול מקיף" בעניין המיילים ששלח זק לעובדות החברה ■ זאת בעקבות מכתב חריף ששלח ארגון "דירקטוריות מובילות שינוי", שהביע "שאט-נפש וזעזוע עמוק" מהתנהלותם של זק ואלכס גלעדי

יונתן כיתאין 13.11.2017

שי חי כוכב עליון: עוד לא הייתה בישראל דמות ריאליטי כמוהו

שווי חשיפת המדיה שלו הגיע למיליוני שקלים, השיח עליו ברשת עלה על זה של הפורמט שבו כיכב, הוא דחף את הרייטינג אל עבר 40%, ועזיבתו הציתה התנתקות המונית מערוץ 26 ■ האם ההצלחה החריגה תתורגם להצלחה כלכלית?

לי-אור אברבך 14.03.2016

ארז טל: "'האח הגדול' הוא הנשק הגרעיני של הטלוויזיה"

טל בפסטיבל "שובר מסך": "היו גורמים שניסו שוב ושוב לפגוע בנו, וזה הגיע לשיא בפרשה של הכדורים הפסיכיאטריים. היה לנו פה קרב של אח גדול באח גדול"

רועי ברק 15.05.2012

"רצינו להכניס לבית "האח הגדול" אישה בחודש השמיני, עם לידה בבית. אני מאמין שזה עוד יקרה"

עורך "האח הגדול" יורם זק מדבר: "אחרי פרשת דנה רון לא יצאתי מהמיטה יומיים. לקחתי את זה קשה מאוד" ■ "סער שיינפיין מנסה להציל את שמו, לא להכפיש אותי"

לי-אור אברבך 23.04.2012

"האח הגדול" סוגרת עונה עם רייטינג ממוצע של 41.5%

מדובר בעונה המוצלחת בתולדות התוכנית ■ על רקע פרשת הכדורים הפסיכיאטריים, קשת תקים ועדה שתבחן סוגיות אתיות בתוכניותיה ■ תפיק עוד עונות ל"האח הגדול"

לי-אור אברבך ורועי ברק 28.03.2012

סער שיינפיין בדיון בכנסת: "אני מפחד מהפקת 'האח הגדול'"

דיון מיוחד בוועדת החינוך של הכנסת בפרשת הכדורים הפסיכיאטריים ב"האח הגדול" ■ שיינפיין: "שאלו אותי אם אהיה מוכן לעשות סקס לעיני המצלמות" ■ ח"כ נסים זאב: "רק מסוממים יכולים להיות בתוכנית כזו. גם הקהל צריך כדורים"

יוסי ניסן 19.03.2012

שיינפיין: ד"ר רבינוביץ' שימש כבמאי מטעם הפקת "האח הגדול"

כוכב "האח הגדול" לשעבר תובע 2.5 מיליון שקל מקופרמן הפקות וד"ר אילן רבינוביץ' בטענה לכליאת-שווא ורשלנות ■ צירף לתביעה חוות-דעת של פסיכיאטר, לפיה הוא "לוקה בחרדה מהופעה פומבית ואינו יכול לתפקד באופן נורמטיבי"

לי-אור אברבך 15.03.2012

הכול חוץ ממציאות

אני מקווה שהרייטינג של "האח הגדול" יהיה רק "סביר" ויוציא את האוויר מהבלון של קשת

ניר קיפניס‏ 01.01.2012

אפקט דנה רון: "קוד אתי" חדש לערוץ "האח הגדול"

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין החמירה את תנאי רישיון ערוץ 20 בהוט וב-yes, לצורך הגנה על הצופים והמשתתפים בתוכנית ■ השהייה של דקה להתנצלות או מחיקת קטעים; כתוביות שהעישון מזיק לבריאות

רועי ברק 25.12.2011

הייתה דנה רון? יורם זק חוזר לביים "האח הגדול"

בתום העונה הקודמת ביקש זק שלא להמשיך בתפקיד זה לאחר התקרית המביכה בשידור עם המתמודדת דנה רון ■ לאור רצונו של זק לחזור, ויתרה מחליפתו מיטל בבילה על תפקיד העורכת

רועי ברק 18.07.2011

"הכנסתי תנ"ך לשירותים כדי להתרכז - ורוצים להרוג אותי"

פרידה הכט מ"האח הגדול": "לא הייתי ממליצה לאחרים להשתתף בתוכנית" ■"אם הייתי רוצה את המיליון, הייתי לוקחת אותו" ■ וגם: מדוע סטרה פרידה לעורך "האח הגדול", יורם זק?

חן שליטא ויעל בן ישראל 10.04.2011

למה כעסה לימור לבנת?

הדיון בכנסת על "האח הגדול" והריאליטי מתמקד בצינור ולא במה שעובר דרכו

לי-אור אברבך 10.03.2011

לימור לבנת: להגביל את גיל הצפייה בערוץ "האח הגדול"

שרת התרבות: "הילדות והנערות שצופות בגיבורות הריאליטי מקבלות בשוויון-נפש ביטויים גסים ומשפילים. ערוץ 'האח הגדול' מייצר תכנים פורנוגרפיים מול כל עם ישראל"

שירות גלובס 08.03.2011

   12   

   נמצאו 29 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2