טדי שגיא רכש משרדים במגדלי הארבעה בכ-80 מ' ש'

חברה שבשליטת שגיא רכשה מקבוצת חג'ג' את ארבע קומות המשרדים העליונות באחד משני המגדלים בפרויקט הארבעה שבדרום הקריה בתל אביב

חברה בשליטת טדי שגיא רכשה מקבוצת חג'ג', של האחים צחי ועידו חג'ג', את ארבע קומות המשרדים העליונות באחד משני המגדלים בפרויקט הארבעה שבדרום הקריה בת"א, תמורת כ-80 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

רכישת השטח על ידי החברה שבשליטת שגיא היא במסגרת קבוצת הרכישה שארגנה קבוצת חג'ג' לאחד משני המגדלים בפרויקט. קבוצת חג'ג' חתמה בספטמבר על אופציה לרכישת פרויקט המשרדים ברחוב הארבעה מידי החברות גינדי החזקות והאחים משה ויגאל גינדי תמורת כ-345 מיליון שקל.

לאחר הנפקת האג"ח של קבוצת חג'ג' בשבוע שעבר, במסגרתה הונפקו 80 מיליון שקל למוסדיים ו-20 מיליון לציבור, הצפי הוא שבימים הקרובים תממש קבוצת חג'ג' את האופציה לרכישת פרויקט הארבעה מידי קבוצת גינדי. גיוס האג"ח בוצע בין היתר לצורך מימוש האופציה לרכישת הפרויקט, שאמורה לפקוע בחמישי הקרוב.פרויקט מגדלי הארבעה מתוכנן להיבנות על פני שטח של 6 דונם, עליו ניתן להקים שני בנייני משרדים בני 33 קומות כל אחד, ובסך הכל 65 אלף מ"ר בנוי למשרדים. בנוסף יכלול הפרויקט קומת מסחר. בשטח שמיועד לפרויקט זכו גינדי החזקות ומשה ויגאל גינדי במכרז של מינהל מקרקעי ישראל באוגוסט 2009.

לאחר שקבוצת חג'ג' חתמה על האופציה לרכישת הפרויקט מידי קבוצת גינדי, הייתה אמורה קרן ההשקעות ריט 1 להיכנס לשותפות בפרויקט, לאחר שקיבלה אופציה על אחד משני המגדלים. אולם בינואר החליטה ריט 1 שלא למממש את האופציה. בינתיים שיווקה קבוצת חג'ג' את שטחיו של אחד משני המגדלים במסגרת קבוצת רכישה שארגנה, ושאליה הצטרפה, כאמור, החברה בבעלות טדי שגיא. עם מימוש האופציה לרכישת הפרויקט מידי קבוצת גינדי צפויה התחלת שיווקו של המגדל השני, שייבנה ביזמות, ובו ככל הנראה יהיו השטחים מיועדים למכירה לגופים שונים, למרות ששיטת ההשכרה אפשרית גם היא.

קבוצת חג'ג' מסרה בתגובה: "קבוצת חג'ג' כקבוצה ציבורית איננה נוהגת לדווח על מו"מ ועל עסקאות שנעשו, אם בכלל. כאשר יהיה על מה לדווח יועבר על כך דיווח לבורסה כמקובל".

מטדי שגיא נמסר: "אין תגובה".