חב' יוסי אברהמי רכשה קומה ב-15 מ' ש' בב.ס.ר 3

‏שטח קומת המשרדים שנרכשה עומד על 1,200 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח של 150 מ"ר, וכן 20 מקומות חנייה בחניון המגדל ■ המשרדים מיועדים לצורכי השקעה כנכס מניב

‎‎חברת הנדל"ן יוסי אברהמי רכשה את הקומה ה-27 במגדל המשרדים ב.ס.ר 3, הנבנה בגבול רמת גן-בני ברק. ל"גלובס" נודע כי סכום העסקה הוא כ-15 מיליון שקל.

החברה, שהקימה עד היום 1,900 יחידות דיור ופרויקטים של תשתיות ופיתוח, רכשה את קומת המשרדים לצורכי השקעה כנכס מניב, והיא לא תעשה בו שימוש עצמי. מגדל ב.ס.ר 3 מוקם בשיטת קבוצת הרכישה למשרדים, בארגונה של קבוצת ב.ס.ר שבשליטת נחשון קיוויתי, אולם חברת יוסי אברהמי לא רכשה את השטח במסגרת הקבוצה, אלא מידי גורם שהיה חבר בקבוצה.

‏שטח הקומה שנרכשה עומד על 1,200 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח של 150 מ"ר, וכן 20 מקומות חנייה בחניון המגדל. מגדל ב.ס.ר 3, בשטח של כ-40 אלף מ"ר בנוי, לצד מגדלי ב.ס.ר 1 וב.ס.ר 2 הקיימים, והוא צפוי להתנשא לגובה של 35 קומות משרדים מעל קומת מסחר כפולה וארבעה מרתפי חנייה. היקף בנייתו של המגדל, ששווק במלואו, נאמד בכ-360 מיליון שקל והבנייה צפויה להסתיים ב-2012. על הבנייה אחראית חברת הביצוע אורתם סהר.

המשנה למנכ"ל בחברת יוסי אברהמי, גבי קלמן, מסר: "אנחנו צופים שבעוד מספר שנים האזור כולו יהפוך למתחם עסקי גדול ומבוקש. עיריית בני ברק משקיעה משאבים רבים בפיתוח המתחם מבחינת תשתיות ומבחינה תחבורתית. מלבד מגדל ב.ס.ר 3 מתוכננים עוד מגדלי משרדים במתחם אצטדיון רמת גן". קלמן הוסיף גם כי "הימצאותו של המתחם בקרבת עורקי תחבורה מרכזיים מחד, וקרבתו לקו הרכבת הקלה העתידי מאידך, מעניקים ערך מוסף למגדל החדש ולמתחם כולו". ‏‎‎‏

את העסקה ביצע מאיר ליסקר, הבעלים של פירמת הנדל"ן " נדלנצ'יק ", שליווה את חברת יוסי אברהמי בתהליך הרכישה.