השיחה: איך פינק אבי מוטולה 500 נשות עסקים?

מי בחרו לחגוג את יום האישה הבינלאומי ב"תרנגול הכחול"? ■ איפה התארח צחי הנגבי? ■ וגם: לאיזה מאבק נרתמת ישראלה שטיר?

מעצבות עסקים

500 נשים אמיצות שלא חששו מהסערה הגיעו ל"וילה" בגני התערוכה כדי לחגוג את יום האישה הבינלאומי עם אבי מוטולה, מנכ"ל חברת נגב, שהמתין להן עם פרח בדש הבגד וכתר פרחים אישי לכל אורחת.

אבי מוטולה / צלם אבשלום ששוני
 אבי מוטולה / צלם אבשלום ששוני

אבי מוטולה

שתי כנריות ניגנו יצירות קלאסיות בעיבוד מודרני והסטנדאפיסט רשף לוי הצחיק את הנשים. בין הנשים, שחגגו על ארוחת בוקר, נצפו מעצבת הפנים שמעונה הולנדר (מלכת היופי לשעבר), הדסה פתאל, חני הורוביץ וקרן בן דוד מחברת "מגדלים", דליה עזר-מלימובקה, צוקי גלאי, האדריכלית רחל פלר ממשרד יסקי-מור-סיוון, מירל פרץ מ"פרץ בוני תיכון", האדריכליות טלי כהנא, מיכל גינסבורג וגל יערי.

חוגגים בתרנגול

אמנם רק לפני חודש היא נפתחה, אבל מסעדת "התרנגול הכחול" בניצוחו של השף שאול בן אדרת, הפכה מיד לדבר החם הבא עבור בכירי המשק וסלבריטאים. במקום בקנטינה או בבראסרי, סגרו את חגיגות יום האישה הבינלאומי שורה של בליינים אחראים שטרחו להזמין מקום מראש.

ארז מלצר / צלם חגית שלו
 ארז מלצר / צלם חגית שלו

ארז מלצר

בין הסועדים אתמול נצפו: הפרסומאי ספי שקד, סיגל פפושדו, בעלי גראוויטי והשכן יורם אלטמן, מנכ"ל גדות ארז מלצר, אלכס גלעדי, חגית בכר סמנכ"לית השיווק והסחר בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון וחברי ההנהלה הבכירה של יצרנית הסיגריות פיליפ מוריס, שיכלו ליהנות מחדר העישון הפרטי שבמקום.

ממזגים ורוכשים

הוועידה השנתית למיזוגים ורכישות שהתקיימה אתמול (ג') במלון לאונרדו סיטי טאוואר ברמת גן קיבצה אליה כ-1,000 מנכ"לים, סמנכ"לים, נשיאים ויו"רים של חברות בינוניות וגדולות.

יאיר אפרתי וארז רוזן / צלם חגית שלו
 יאיר אפרתי וארז רוזן / צלם חגית שלו

יאיר אפרתי וארז רוזן

לידיעת הקורא רועי זיסאפל, יהודה זיסאפל נשיא ויו"ר רד-בינת, התלבט עם הקולגות יאיר אפרתי מנכ"ל דש אייפקס מיזוגים ורכישות, אליעזר (לייזי) אורן נשיא מטריקס וארז רוזן, לשעבר CFO של חברת אלדין בשאלה "איך מעבירים את הידע בתחום לדור ההמשך?".

זזים

אמיר מלאך מונה לסמנכ"ל הנדסה של אקרו נדל"ן ■ דודו גל, סמנכ"ל הכספים של אלי לילי ישראל, מונה למנהל פיתוח עסקי מיזוגים ורכישות במטה החברה בארה"ב ■ אתי אלגריסי מונתה למנהלת השיווק של חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל ■ עו"ד מיכל הקר מונתה ליועצת המשפטית ואחראית על תחום הרגולציה בבית ההשקעות אנליסט ■ עו"ד שירה אוריון מונתה למנהלת השיווק של קבוצת פרומרקט ■ אלכס גרצמן מונה למנהל מחוז ירושלים והשפלה במוסד לבטיחות ולגיהות.

הנגבי מתארח

מנכ"לים בכירים השכימו הבוקר לפאנל אקטואלי וארוחת בוקר שערכה חברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין. החבורה שמעה את העיתונאי נדב פרי מנווט בין הפוליטיקאים לשעבר צחי הנגבי ואופיר פינס. נכחו: עדני סימקין, יגאל דור, גילון בק, מוטי אלמליח, מנדי זלצמן, דן לאור, יעקב הלפרין, גדי אבירם ובכירים נוספים.

הסטטוסים שלהם:

Guy Weinberger אומר שנשות ויצו יודעות כמונו שסקס מוכר, רק מעדיפות להתמקד בשלילי

Israela Stier יוצאת למאבק תקשורתי להשוואת גיל הפנסיה של נשים לזה של הגברים. 65 זה ה-62 החדש

Yftach Wizel מברך את כל העושים במלאכה על רקע פרסום דוחות 2010

Einat Sarouf מפנה את החברים לעמוד החדש שלה ב"סלונה" ומזכירה לא לשכוח את הקשר בין גוף לנפש