הפתעה לא נעימה: חיתולי האגיס דלפו - הלקוחות יפוצו

חודשים ספורים לאחר השקתם המחודשת של החיתולים בגירסה אורגנית ומשופרת, נמצאה תקלה טכנית בפס הייצור ■ "חוגלה קימברלי מתנצלת על אי-הנוחות שנגרמה לחלק מהלקוחות"

הפתעה לא נעימה לחברת חוגלה קימברלי - ולא פחות לציבור ההורים המשתמשים בחיתולי האגיס: חודשים ספורים לאחר השקתם המחודשת של החיתולים בגירסה אורגנית ומשופרת, נמצאה תקלה טכנית בפס הייצור אשר גרמה לדליפה בחיתולים.

בהודעה שהוציאה היום (ה') חוגלה קימברלי לציבור הלקוחות, הודיעה החברה כי התקלה אותרה בתחילת יצור הקו החדש של החיתולים: "מדובר בתקלה טכנית שהתרחשה במהלך תחילת הייצור, אשר השפיעה בחלק מהמקרים על אופן קיפול דפנות החיתול", נמסר מהחברה, "כך שבמקרים מסוימים עלולה היתה לגרום לנזילות. התקלה השפיעה רק על חלק מהחיתולים ובעיקר במידה 4+".

בהאגיס טוענים כי רוב החיתולים שיוצרו בתקופה זו היו תקינים וזכו לתגובות אוהדות, דבר שהקשה על איתור התקלה בזמן אמת, ומדגישים כי החברה נוטלת על עצמה אחריות מלאה בכל הקשור באירוע זה ותפצה כל לקוח אשר חווה מוצר תקול.

במודעות שפרסמה היום החברה נכתב: "חוגלה קימברלי מתנצלת על אי-הנוחות שנגרמה לחלק מלקוחותיה, למרות שמדובר באירוע בעל אופי נקודתי אשר עלול היה להשפיע רק על חלק מהחיתולים (בעיקר במידה 4+). החברה לוקחת אחריות מלאה אל מול כל מי שהרגיש בתקלה ומבקשת ליצור קשר דרך שירות הלקוחות שלנו לקבלת פיצוי הולם (בטלפון 1-800-423232)".