לא מחכים לירידות: מאות הגיעו להגרלה של גינדי בראשל"צ

ההגרלה הינה על הזכות לרכישת דירה בפרויקט מגדלי הלאום העתיד לקום במערב ראשון לציון ■ מהחברה נמסר כי בתוך שעה, נחתמו זכרונות דברים לרכישת 180 דירות בפרויקט

אומנם נתוני האוצר שפורסמו אמש הראו על תחילתה של מגמת רגיעה בשוק הנדל"ן, אך כנראה שבראשון לציון לא שמעו על כך.

חברי המועדון של חברת גינדי החזקות הסתערו היום על גן אירועים בו קיימה החברה אירוע מכירות מיוחד. במסגרת האירוע ערכה החברה הגרלה בין למעלה מאלף מתעניינים על הזכות לרכישת דירה בפרויקט מגדלי הלאום העתיד לקום במערב ראשון לציון.

מהחברה נמסר כי בתוך שעה, נחתמו זכרונות דברים לרכישת 180 דירות בפרויקט. עוד נמסר כי תוך שבעה ימים עתידים להיחתם החוזים הסופיים לרכישת הדירות המדוברות. נכון להיום, שילמו הזוכים בהגרלה רק דמי הרשמה בגובה 20 אלף שקל בלבד. ההגרלה נערכה כאמור בין חברי מועדון בלבד שניתנה להם האפשרות לרכוש דירה במחירי הנחה משמעותיים של בין 175 אלף שקל ל-235 צאלף שקל מהמחיר בו עומדת החברה להוציא את שאר יחידות הדיור בפרויקט.

פרויקט מגדלי הלאום של גינדי החזקות עתיד לכלול עם סיומו 360 יחידות דיור בנות 5 ו-5.5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בשבעה בניינים בני 9-22 קומות. בפרויקט ממוקם סמוך לשכונות חתני פרס נובל ונאות השקמה במערב העיר לא רחוק מהמכללה למינהל. אכלוס הפרויקט צפוי ל-2014. אדריכלית הפרויקט היא קיקה ברא"ז.