ג'קי מצא החליט להתחיל בריצוי מאסרו כבר ביום חמישי

ראש רשות המסים לשעבר, שערער בשבוע שעבר לעליון על גזר דינו לאחר שנדון לשנת מאסר בפועל, החליט שלא לדחות את המועד שנקבע לריצוי עונשו ■ יבקש לזרז את הדיון בערעורו

ראש רשות המסים לשעבר, ג'קי מצא, שהגיש בשבוע שעבר ערעור לבית המשפט העליון על גזר דינו, החליט שלא לדחות את המועד שנקבע לריצוי עונשו, והוא יחל לרצות את מאסרו כבר ביום חמישי השבוע. זאת, תוך הגשת בקשה לבית המשפט העליון לזרז את הדיון בערעורו.

כזכור, בשבוע שעבר הגיש מצא ערעור לבית המשפט העליון על גזר דינו של השופט זכריה כספי, במסגרתו הוטל עליו עונש של שנת מאסר בפועל.

מצא חתם על הסדר טיעון, במסגרתו נמחקה עבירת השוחד שעמדה בלב כתב האישום המקורי וכן 3 עבירות של הפרת אמונים. בכתב האישום המתוקן הודה מצא ב-5 אישומים של הפרת אמונים ואישום של סיוע למתן שוחד, אך לא הוסכם על העונש.

סנגוריו של מצא, עורכי הדין נבות תל-צור וטל שפירא, מסרו כי "מצא ממשיך לעמוד בתוקף על ערעורו, ואין בצעד זה בכדי לגרוע מהטענות שנטענו בערעור, אלא להיפך. החלטה זו של מצא מהווה המשך ישיר להתנהלותו הממלכתית ויוצאת הדופן מאז פרוץ החקירה ועד היום. מצא ומשפחתו חוו סבל רב ועינוי דין של למעלה מ-4 שנים, וכל רצונו הוא לשים פרשה זו מאחוריו ולפתוח דף חדש בחייו האישיים".