תמר איש-שלום צפויה להחליף את מיקי חיימוביץ' בחדשות 10

חברת חדשות 10 הודיעה כי היא מנהלת משא-ומתן מתקדם עם איש-שלום להגשת מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ לצד יעקב אילון

חברת חדשות 10 פרסמה הודעה לפיה היא מנהלת משא-ומתן מתקדם עם תמר איש-שלום להחלפת מיקי חיימוביץ' כמגישת מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ. אם יבשיל המשא-ומתן, איש-שלום אמורה להשתלב בהגשת המהדורה המרכזית עם יעקב אילון, ולהגיש אותה עמו לסירוגין.

"לאחר דיונים ובדיקות מעמיקות הוחלט בחדשות 10 לפתוח במשא-ומתן עם תמר איש-שלום לתפקיד מגישת המהדורה המרכזית, במקומה של מיקי חיימוביץ' שתפרוש בחודש יוני", נמסר. "שמה עלה כבר עם הודעת הפרישה של מיקי, והמחקרים שערכנו רק חיזקו את ההחלטה. תמר היא האדם הנכון בזמן הנכון", מסר ראודור בנזימן, מנכ"ל חדשות 10.

תמר איש-שלום, המצויה בימים אלה בחופשת לידה מהגשת התוכנית "אולפן לילה" שמפיקה חדשות 2 עבור רשת, היא אישתו של עורך חדשות החוץ של ערוץ 10, נדב איל.

את דרכה בתחום התקשורת החלה איש-שלום בגלי צה"ל בשנים 1999-2004. תחילה שימשה כתבת משטרה בתקופת האינתיפאדה השנייה והפיגועים בירושלים, ולאחר מכן קודמה לתפקיד הכתבת בכנסת, ובמקביל ערכה יומני בוקר. בהמשך שימשה כעורכת ומגישת "24 היום שהיה" תוכנית אקטואליה לילית. ב-2004 עברה לחדשות ערוץ 10, שם החלה את דרכה הטלוויזיונית כמבזקנית.

בהמשך הגישה איש-שלום את תוכנית הבוקר של הערוץ ושימשה כמגישה מחליפה בתוכנית "חמש עם רפי רשף". היא התמקדה בכתבות מגזין עבור הערוץ, ובין היתר ערכה והגישה סדרת כתבות דוקומנטריות עבור חדשות 10 על יהדות ארצות-הברית. היא קיבלה את פרס בני ברית לעיתונות לשנת 2008 על הכתבות הללו.

בשנת 2007 איש-שלום יצאה ללונדון לצורך לימודים ועברה לחברת החדשות של ערוץ 2, שם שימשה כתבת באירופה ולמשימות מיוחדות. לאחר חזרתה לישראל השתלבה בחדשות 2 בתפקידי הגשה ובכתבות מגזין למהדורה המרכזית.

איש-שלום היא בוגרת תואר ראשון בהצטינות יתרה בפילוסופיה יהודית (ופסיכולוגיה) מאוניברסיטת תל-אביב, ובוגרת תואר שני בהצטיינות יתרה בתיאולוגיה מאוניברסיטת קינגס קולג' בלונדון.