אלמוג רכשה קרקע למרכז מסחרי במזכרת בתיה ב-9 מ' ש'

הקרקע נרכשה בעסקת מזומנים מבעלים פרטיים והחברה מתעתדת להקים במקום מרכז מסחרי

מזכרת בתיה מתפתחת: קבוצת אלמוג כ.ד.א.י שבשליטת משפחת אמסלם בשיתוף קבוצת נווה העיר, השלימה בימים אלו עסקה לרכישת מגרש בשטח של כ-4 דונם במזכרת בתיה במחיר של 9 מיליון שקל. הקרקע נרכשה בעסקת מזומנים מבעלים פרטיים והחברה מתעתדת להקים במקום מרכז מסחרי.

מאלמוג כ.ד.א.י נמסר כי המרכז המסחרי החדש אותו מתעתדת לבנות החברה ישתרע על שטח של כ-3,400 מ"ר בנוי ויכלול שתי קומות, מרתפי חניה ושטחי אחסון בשטח של כ-2000 מ"ר. המגרש שנרכש ממוקם בשכונה החדשה המוקמת ביישוב שכונת בר לב, בה עומדים להיבנות למעלה מ1,600 יחידות דיור.

יקי אמסלם, מנכ"ל הקבוצה, אמר היום בעקבות סגירת העסקה: "רכישה זו מתבצעת עקב החלטה אסטרטגית של החברה, להרחבת פעילות הקבוצה עם שותפיה קבוצת נווה העיר בשליטת ניסים בריח ואלי בראון, בתחום המסחר. בשלב זה נמצאת הקמת המרכז המסחרי החדש בשלבי תכנון מוקדמים".

אמסלם מעריך כי ההשקעה הכוללת במרכז המסחרי תסתכם בכ-30 מיליון שקל. על מיתוגו ועיצובו אמונים משרד האדריכלים סגל יפה. החברה מתכוונת להשכיר את כל שטחי המסחר במרכז המסחרי במחירים שינועו בין 140 שקל למ"ר ל-200 שקל למ"ר.

לקבוצת אלמוג כ.ד.א.י מרכזים מסחריים נוספים אותם מפעילה הקבוצה: אלמוג סנטר באשדוד, אלמוג סנטר בתלמי מנשה, אלמוג סנטר באריאל ובשלבי הקמה מרכז מסחרי TERRA בעיר נס ציונה.