חיים סלוצקי עשוי להתמודד במכרז לערוץ החדשות החדש

חברת סלוצקי אפיקי תקשורת, המייצגת אנשי חדשות בכירים, כבר החלה בהכנות מעשיות למכרז ■ גם קבוצת RGE של אביב גלעדי, אודי רקנאטי ולב בלבטניק נערכת למכרז

חברת ההפקה "סלוצקי אפיקי תקשורת" בוחנת אף היא ריצה במכרז לערוץ החדשות הייעודי. ל"גלובס" נודע כי החברה, בראשותו של המפיק והמנהל האישי חיים סלוצקי, בוחנת אף היא ריצה למכרז של מועצת הכבלים והלוויין לערוץ חדשות ייעודי, למרות שזה טרם פורסם.

על-פי ההערכה, המכרז אמור לצאת רק בתום הליך המכרז לערוץ הערבי הייעודי.

כפי שפורסם ב"גלובס", גם קבוצת RGE של אביב גלעדי, אודי רקנאטי ולב בלבטניק נערכת למכרז. החברה אף העמידה את מי שהיה מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, בראש הקבוצה שתוביל את המירוץ שלה למכרז.

בפעילות של סלוצקי אפיקי תקשורת מצוי גם ערוץ הוט בידור הישראלי המשודר בכבלים, היא מפיקה לערוצים השונים תוכניות שונות, ובאחרונה הוקם בה ענף המתמקד בהפקות ופיתוח בז'אנר התעודה והדרמה.

כמו כן מיוצגים על-ידה שורה של אנשי חדשות בכירים בארץ, ובהם עמנואל רוזן, איתי אנגל, אודי סגל, אושרת קוטלר, רינה מצליח, אורן וינגלפד ואחרים. סלוצקי עצמו, מפיק ותיק וידוע, נחשב גם למקורבו של מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס.

בחברה, אשר עוסקת זמן רב בפעילות טלוויזיונית בערוצי הנישה, רואים את המהלך אל עבר ערוץ החדשות החדש שצפוי לקום כטבעי ואפשרי. עוד נודע כי היערכות למכרז כבר החלה בחברה, ואולם שם מסרבים לפרט על היקפה.

העניין הרב שמוצאים בשוק התקשורת בריצה לערוץ החדשות נובע מהחשיבות האסטרטגית שיש לערוץ זה. לא רק שמדובר בערוץ שעשוי להשפיע על סדר היום הציבורי, מדובר בז'אנר בעל שרידות ויעילות כלכלית גבוהה יותר בזירה הטכנולוגית המשתנה.

מנכ"ל החברה, מיקי צווייג, מסר בתגובה: "אחרי שיפורסם המכרז, נשקול זאת ברצינות".