הרשות השנייה בחרה 7 דירקטורים לחדשות 2 וחדשות 10

ועדת האיתור בראשות יעקב שחם המליצה על עדי ברשדסקי, עו"ד רחל דון-יחיא, תמר האוזנר-רווה, ד"ר יהודה לנקרי, איתמר צ'יזיק, רו"ח אהוד רצאבי ויורם שכטר

ועדת האיתור למינוי דירקטורים של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בחרו ב-7 האנשים שיכהנו כחברי דירקטוריון בחברת חדשות ערוץ 2 ובחברת חדשות ערוץ 10. החלטה זו תובא לאישור מועצת הרשות בישיבתה הקרובה.

דב גולדברגר מחדשות ערוץ 2, שהיה מועמד להמשיך לכהן בדירקטוריון החברה, נותר מחוץ לרשימה.

בתום דיון בן מספר שעות החליטה הוועדה בראשות יעקב שחם להמליץ על עדי ברשדסקי, עו"ד רחל דון-יחיא, תמר האוזנר-רווה, ד"ר יהודה לנקרי, איתמר צ'יזיק, רו"ח אהוד רצאבי ויורם שכטר.

בשבוע הבא יוחלט במועצה באיזה מחברות החדשות יכהנו כל אחד מהנבחרים. על-פי ההערכה, לנקרי לא ימשיך לשמש יו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 2.

ד"ר אילן אבישר, יו"ר מועצת הרשות השנייה, אמר עם קבלת ההחלטה: "אני מברך על סיומו של עוד שלב מכריע בהליך בחירת הדירקטורים על-ידי ועדת האיתור של המועצה. הליך זה נוהל באופן שקוף, ענייני ויסודי, שבמסגרתו נבחנו מועמדים ראויים רבים, ומתוכם בחרה הוועדה להמליץ למועצה על מועמדים איכותיים אשר ישרתו היטב את האינטרס של הציבור הישראלי".

לדברי יו"ר הוועדה, יעקב שחם, "הבחירה היא מצוינת. לנבחרים תהיה התחייבות אחת, והיא האינטרס הציבורי. בימים הקרובים אכנס את הוועדה כדי לקבוע מי מהמועמדים ישולב בחדשות ערוץ 10 ומי בחדשות ערוץ 2".