המוסך המרכזי של יפנאוטו בהרצליה יהפוך לבניין משרדים

יפנאוטו חתמה בחודש שעבר על אופציה למכירת המגרש לכדורסלן העבר אמיר מוכתרי תמורת 73 מיליון שקל ■ המבנה החדש יהיה בשטח 11,774 מ"ר

שטח המוסך המרכזי של יפנאוטו יבואנית רכבי סובארו בהרצליה פיתוח ייהפך למבנה משרדים בן חמש קומות, כולל שטחי מסחר. כך לפי החלטה של הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה הרצליה, שאישרה בנייה במגרש.

יפנאוטו, בשליטת גד זאבי, חתמה בחודש שעבר על אופציה למכירת המגרש בשטח של 7 דונם ברחוב המנופים לכדורסלן העבר אמיר מוכתרי, תמורת 73 מיליון שקל. מוכתרי אמור לבצע את הרכישה באמצעות חברת KM פרויקטים, שבשליטתו ובשליטת אשתו, קרן מצקין. תקופת מימוש האופציה היא 5 חודשים.

בשטח מופעל היום המוסך המרכזי של יפנאוטו, וכן מחסן חלפים ושטחי אחסנה. טרם המכירה העבירה יפנאוטו בקשה לוועדה המקומית הרצליה להיתר בנייה למבנה בן חמש קומות, כולל מסחר בקומת הקרקע, חניון תת-קרקעי ופיתוח השטח.

לפי הבקשה שהוגשה לוועדה, המבנים הקיימים היום, כולל גדרות וסככות, מיועדים להריסה. המבנה החדש יהיה בשטח 11,774 מ"ר.

הוועדה המקומית החליטה לאשר את היתר הבנייה בתנאים, בין היתר הנמכה של גובה המבנה ל-25 מטר ברוטו, אישור תוכנית תיאום ופיתוח עם משרד מהנדס העיר, המצאת נספח תנועה והצגת מיקום אופציונלי עתידי להקמה של מערכות פוטו-וולטאיות על גג המבנה. היתר הבנייה יונפק לאחר מילוי תנאים אלה.

משמעות ההחלטה היא שבעת שהשטח יעבור לידי מוכתרי, הקרקע תהיה מוכנה להסבה למבנה משרדים. קבוצת KM של מוכתרי עוסקת בליווי משקיעים בתחום הנדל"ן, החל מתהליך רכישת הקרקע ועד לגמר הבנייה.