אראלה התקשרה לזוכה בלוטו בשידור חי - וגילתה שהוא מת

הטלפנית המפורסמת של הלוטו התארחה אתמול בתוכנית ברדיו תל-אביב, במהלכה התקשרה לזוכה כדי להודיע לו שגרף רבע מיליון שקל ■ למרבה התדהמה, אלמנתו ענתה לשיחה

קולות הצהלה והשמחה בהם נתקלת בדרך-כלל אראלה ממפעל הפיס התחלפו אתמול (ד') בשתיקה מביכה. הגברת המפורסמת מהלוטו שהתקשרה למסור לזוכה את הבשורה המשמחת, נדהמה כאשר אשתו שענתה לטלפון סיפרה לה כי הוא נפטר - והכול בשידור חי ברדיו.

אראלה התארחה אתמול בבוקר בתוכנית ברדיו תל-אביב, במהלכה תכננה להודיע לאחד ממנויי מפעל הפיס כי זכה בפרס של רבע מיליון שקל. עוד לפני השיחה הבהירה אראלה למאזינים כי מדובר באדם מבוגר.

אולם, דבר לא הכין אותה למה שהתרחש לאחר מכן, כשאשתו של הזוכה ענתה לטלפון. "בוקר טוב גברתי, אני יכולה לדבר עם בעלך?", שאלה אראלה בהתרגשות. "הוא איננו", ענתה האישה, "הוא מת, ואני אשתו".

אראלה התעשתה במהרה ואמרה כי היא מצטערת מאד לשמוע על מותו. לאחר מכן המשיכה עם הבשורה הקבועה: "קוראים לי אראלה ממפעל הפיס. הכרטיס של בעלך זכה ב-250 אלף שקל". האישה ההמומה ענתה: "בחייך. מרוב צחוק ואושר אני לא יכולה לדבר".

במהלך השיחה הקצרה שערכו השתיים, סיפרה האישה כי היתה נשואה 51 שנים לבעלה שנפטר. מכיוון שהחשבון של הזוג הוא משותף, אמרה האישה כי לא טרחה להודיע למפעל הפיס על מות בעלה. הכסף, אם תהיתם, יגיע לידיה של האלמנה.