אתר חדש מסייע להוזיל את חשבון הסלולר החודשי

אתר "חיסכון סלולרי" מאפשר למנוי לקבל מהחברות הצעות זולות יותר מהמסלול הנוכחי שלו, תמורת 12 שקל בלבד

מיזם פרטי חדש מציע ללקוחות הסלולר להפחית את חשבונות הסלולר בעד 30%, בעלות של 12 שקל בלבד. זאת באמצעות אתר ייעודי של המרכז לחיסכון סלולרי, www.cell-save.co.il, שבו מתבקשים הצרכנים להזין פרטי חשבון בסיסיים במנוי הסלולר הקיים, ולקבל עבורם הצעות טובות יותר ממשווקי החברות המתחרות.

וכך נראה התהליך: ראשית מתבקש הצרכן להירשם באתר, באמצעות קוד אימות אישי. לאחר מכן הוא נדרש להזין את פרטי החשבונית הבסיסיים של מנוי אחד מתוך החשבונית כולה גם אם היא כוללת מנויים שונים, בהם עלות חשבונית, כמות זמן אוויר, כמות SMS, עלות כוללת של חבילה ועלות דקת זמן אוויר.

הנתונים נשלחים למשווקי חברות הסלולר למתן הצעת הוזלה עבור המנוי. ההצעה בעלת אחוזי ההפחתה הגבוהים ביותר נשלחת למנוי. עד כאן מבוצע התהליך חינם, ורק אם הלקוח מעוניין שהמשווק אכן ייצור איתו קשר - נגבים ממנו 12 שקל עבור כל מנוי.

אפשרות נוספת היא "שירות סלולרי מושלם", למנויים המבקשים לעבור את התהליך כולו מול המשווק באמצעות החברה, עד קביעת פגישה עבורם עם המשווק שנתן את ההצעה המתאימה ביותר עבורם.

מאחורי המיזם עומדת גליה פז, המשמשת בשנים האחרונות כיועצת תקשורת סלולרית בחברות ולמגזר הפרטי.

"במסגרת עבודתי", מספרת פז, "התוודעתי למצב חמור מאוד בארץ לגבי הסקטור הפרטי והעסקי הקטן (המונה לרוב עד 15 מנויים בחברה). יועצי סלולר לא באים בחשבון בשל העלות, וחברות הסלולר אף פעם לא הציעו ללקוחות את מה שהם באמת צריכים. מצב זה גרם לי לחשוב על כך שעלי למצוא דרך לעזור לסקטור הפרטי והעסקי הקטן, בעלות שתהיה סבירה עבורו. התוצאות מעידות כי לפעמים החיסכון מגיע אף רחוק יותר - אפילו ל-50%".

החברה, היא מדגישה, פועלת ללא שיתוף-פעולה עם חברות הסלולר עצמן או מתן עדיפות למי מהן.

בעקבות השקת המיזם, ולקראת פיתוחו לשלבים נוספים במהלך החודשים הבאים, שוקלת כרגע פז צירוף שותף ועסקי מבין מספר חברות ויזמים שפנו אליה בעניין.