האמריקנים לא צחקו: "רמזור" יורדת מהמסך בארה"ב

‎רשת ‏FOX‏ ביטלה את הגירסה האמריקנית של הסיטקום "רמזור" לאחר 13 פרקים, לאור רייטינג נמוך ■ אדיר מילר: "הכותב האמריקני עשה מחטף, מה שעלה שם זה לא 'רמזור'"

השחקן והיוצר אדיר מילר טוען כי מחטף שביצע הכותב האמריקני של "רמזור" הביא לביטולה של הסדרה על-ידי רשת FOX. היום (ד') הודיעה הרשת על ביטולה של התוכנית "Trafficlight" אחרי עונה אחת בלבד.

"מה שעלה שם זה לא 'רמזור'", אמר היום ל"גלובס" אדיר מילר. לדבריו, "מי שראה את התסריטים ראה שאין לזה קשר, והם לא עשו שימוש בשורה אחת משלנו. למעשה, 'רמזור' נקנתה אך לא שודרה, הכותב החליט על בסיס הערות שקיבל שהוא עושה מחטף ושם את התסריטים שלנו בצד. הדבר המדהים שקרה הוא שהאמריקנים ראו שזה לא 'רמזור', והם פנו אליי שאכתוב משהו בסגנון, אף אחד לא האמין שהוא יעשה דבר כזה".

מילר מסביר כי מדינות אחרות שביקשו לקנות את התוכנית חיכו להצלחתה בארצות-הברית, אולם זכייתה באמי הבינלאומי הצילה את המצב, והכישלון בארה"ב לא פגע בעניין. בין היתר נערך משא-ומתן מול קנדה, טורקיה, איטליה וצרפת.

"כל המדינות שבות לקנות את הגירסה הישראלית, ואני כבר לא אתן שישנו. צריך לזכור שזו הייתה סדרה ראשונה שנקנתה על-ידי FOX. נורא התלהבנו, אז לא היינו עם יד על הדופק. כעת זה שונה ומשמח לראות כמה ההומור שלנו הוא בינלאומי, ואנחנו יכולים לעשות את זה".

התוכנית עלתה ברשת פוקס בפברואר השנה. במקביל לה מכרה קשת ל-FOX את פורמט הדרמה "חטופים". זה אמור לעלות בקרוב ברשת בכיכובה של קלייר דיינס.

כאמור, בימים אלה מצוי מילר במשא-ומתן עם הרשת לכתיבה בעבורה של סדרה אחרת.