סמסונג גלקסי אייס - חכם אך יקר

האייס מספק חוויית אנדרואיד טובה עם ממשק נוח לשימוש ואת רוב הפיצ'רים שצריך במכשיר סלולרי ■ הבעיה היחידה היא המחיר הגבוה יחסית

סמסונג נוטה לקבל השראה מחברת אפל בעיצובים שלה, אולם דגם גלקסי Ace של החברה הדרום קוריאנית, דומה בצורה קצת מחשידה למכשיר האייפון 4 הפופולרי. האסטרטגיה היא להציע מכשיר שמבחינת העיצוב יהיה מספיק דומה למתחרה האמריקני שלו, אבל עם פחות תכונות ובמחיר נמוך יותר.

עיצוב: המראה המלבני דומה לאייפון 4, יש לו מסגרת כסופה בצדדים וגם קימורים מעוגלים בפינות שלו. מסך: המסך הוא בגודל זהה לאייפון - 3.5 אינץ', אבל איכות התצוגה נמוכה משל האייפון 4 או של הגלקסי S.

מידות: משקל - 113 גרם (לעומת 137 גרם באייפון 4), עובי - 11.5 מ"מ (לעומת 9.3 מ"מ באייפון 4).

ממשק: מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד בגרסה 2.2. סמסונג מלבישה על מערכת ההפעלה גם ממשק משלה, שנוגע בחלק גדול מהמערכת וברוב המקרים הופך אותו ליותר פשוט למשתמשים.

מצלמה: בדומה לאייפון 4, גם כאן המצלמה היא בעלת חיישן של 5 מגה פיקסל עם פלאש ופוקוס אוטומטי ואין לה כפתור ייעודי לצילום. תוצאות הצילום טובות למצלמה בקטגוריה הזו והצבעים אפילו נראים חיים במקצת. למצלמה יש גם אפשרות לצלם תמונות פנורמיות בקלות, כאשר היא מזהה באופן אוטומטי את האזור המצולם. צילום הווידיאו באייס הוא QVGA ב-15 פריימים לשנייה ובאיכות נמוכה מאוד ומטושטשת.

יכולות נוספות: התקן WiFi, התקן GPS ומעבד במהירות של 800 מגה הרץ. הזיכרון הפנימי כאן הוא יחסית קטן - 160 מגה, כאשר ניתן להרחיב אותו באמצעות כרטיס עד 32 ג'יגה. בערכה מגיע כרטיס של 4 ג'יגה.

בעיות: משום מה, התקן הבלוטות' של המכשיר סבל מניתוקים רבים, כאשר היינו מחוברים לדיבוריות בלוטות', כמו כן, גם המסך היה בעייתי לצפייה באור שמש ישיר.

בשורה התחתונה האייס מספק חוויית אנדרואיד טובה עם ממשק נוח לשימוש ואת רוב הפיצ'רים שצריך במכשיר סלולרי. הבעיה היחידה היא המחיר יחסית גבוה.

מחיר באורנג': 2,810 שקל (או 78 שקל כפול 36 תשלומים).

ציון: 8.