כולם מנצחים בקרב הרייטינג של יום שישי: 21.2% ל"כוכב נולד"

זכיינית ערוץ 2 קשת הובילה בערב השידורים כולו עם נתון כפול מזה של ערוץ 10, כאשר פרק ההשקה של "אל תפיל את המיליון" הביא רייטינג של 20.1%, לעומת 10.3% ל"ווייפאאוט"

זכיינית ערוץ 2 קשת היא המנצחת הברורה של קרב השידורים אמש (ו'), אם כי ההישג של ערוץ 10 באותו ערב בלתי מבוטל.

קשת הובילה במשך ערב השידורים כולו עם נתון כפול מזה של ערוץ 10, כאשר פרק ההדחה של "כוכב נולד" הגיע לרייטינג של 21.2%, ואילו פרק ההשקה של "אל תפיל את המיליון" הביא 20.1% צפייה - נתון דומה אך נמוך מממוצע שידור התוכנית בימי שישי בעונה הקודמת (22%).

ואולם, ערוץ 10 הצליח במשימתו להעמיד אלטרנטיבה בימי שישי, כאשר "ווייפאאוט" שלו השיג רייטינג של 10.3% - יותר מפי 2 ממוצע הצפייה הרגיל שלו בליל שבת - וכבש נתח צפייה של 25%.

קשת נערכה להתמודדות הזו, במיוחד לאור העובדה שמדובר בפעם הראשונה שערוץ 10 מנסה להאבק בה, לאחר שאת עיקר מרצו השקיעו ראשיו בהתנגחות בזכיינית רשת ובימי השידור שלה. במשך יותר מ-40 דקות בין "אולפן שישי", דרך פרק מיוחד של "כוכב נולד" שהתווסף במיוחד והתפצל אל תוך השעשעון של ארז טל ואלירז שדה ועד התוכנית עצמה, לא שודרו פרסומות בערוץ 2.

"אולפן שישי" ו"השבוע" נהנו מהמאבק - 20.9% ליאיר לפיד, ו-6.1% לגיא זוהר.

יש לציין כי פרק ההשקה של "ווייפאאוט" במוצאי יום העצמאות השיג אחוזי צפייה כפולים, ואולם כאמור מדובר בהתנסות ראשונה זה 3 שנים של ערוץ 10 בימי שישי.

מוקדם יותר השבוע אמר על כך סמנכ"ל הפרוגרמינג והשיווק של ערוץ 10, נתי דינר, כי ברור לו שלא תהיה מהלומה משמעותית לקשת, ואולם לערוץ 10 חשוב "להציב רגל בדלת", כדבריו.