הטיפים שלכם שווים כסף

מצעד האפליקציות: שוק יד 2 סלולרי, השוואת מחירים בין סופרמרקטים, וקניות יעילות

1. לסל וחסל

מבולבלים מעודף הפרסומות שמנסות לשכנע אתכם כי רשת מזון מסוימת היא זו שמציעה את סל הקניות המשתלם ביותר? אתר חדש ושימושי ינסה לסייע לכם במשימה. אתר "הסופר" מציע פלטפורמה אינטרנטית להשוואת מחירים בין הסופרמרקטים השונים - שופרסל ישיר, רמי לוי ומגה. לאחר שמשתמש מזין את המיקוד האישי של ביתו, נפתחת בפניו רשימת המוצרים השונים (על-פי קטגוריות), ובאפשרותו להרכיב עגלת קניות אישית.

בסיום התהליך, האתר מבצע השוואת מחירים בין שלוש העגלות השונות, מציג את עגלת הקניות הזולה ביותר ומאפשר למשתמש לבחור במשלוח מהרשת המועדפת. במידה וחסרים מוצרים ברשת מזון מסוימת, האתר מציע מוצרים חלופיים ואף מאפשר לשמור סל קניות לרכישות עתידיות. השירות מוצע בחינם, אולם הוא מצריך חשבון משתמש באתרים של הרשתות השונות. האתר מוחזק ומופעל על-ידי חברת פי סי גרוסרי.

2. תשאירו טיפ

TipYou הוא אתר חדש שרוכב על טרנד ההמלצות החברתיות. השירות, הפועל בגרסת בטא סגורה, מאפשר למשתמשים לייצר הכנסות עבור כל המלצת רכישה (טיפ) ששלחו לחברים ושמומשה על-ידם, כגון המלצה לקניית מוצר או הרשמה לשירות מסוים.

את ההמלצות ניתן לשלוח בשירותים חברתיים שונים, בהם פייסבוק, טוויטר, צ'ט, הודעת טקסט, סקייפ ואף מספר טלפון קווי. לדברי היזמים, משתמשים פעילים יוכלו להרוויח אלפי דולרים בחודש. TipYou הוא סטארט-אפ ישראלי, שמאחוריו עומדים היזמים נועם יעבץ ואריאל שוורץ. השירות יושק בתחילה רק בשוק האמריקני, ולאחר מכן יתרחב לשווקים נוספים.

3. תן לי ואתן לך

אתר אינטרנט חדש מציע פלטפורמה אינטרנטית חינמית להחלפת מוצרים, תחת השם 2change. כך, משתמשים יכולים להחליף מוצרים עם משתמשים אחרים באתר - החל מבגדים, אלקטרוניקה, דירות ועד למכוניות וסרטים, וזאת במקום לרכוש אותם.

לדברי היזמים של האתר, האג'נדה של האתר היא ירוקה וחסכונית והם נמצאים בתהליכי שיתוף פעולה עם המשרד להגנת הסביבה. אתר החלפות ישראלי נוסף, המציע אף הוא פלטפורמה חינמית להחלפת מוצרים, הוא Allbo.

4. להזמין ולשכוח

הכירו את Tapingo - שירות סלולרי שמנסה לקצר את תהליכי ההזמנה והרכישה באינטרנט ולייעל אותם. השירות החינמי מאפשר לכל משתמש לנווט בין למעלה מ-60 מסעדות ובתי קפה בתל אביב המועדפים עליו או ממוקמים בקרבת מקום, לעיין בתפריט (או בקטלוג המוצרים), להזמין את המוצר המבוקש ולשלם בלחיצת כפתור ישירות מהסלולרי, זאת באמצעות התממשקות למערכות הקופה בנקודות המכירה.

המערכת של טפינגו לומדת את ההעדפות של המשתמש, ועם הזמן מציעה לו את בתי העסק הרלבנטיים ביותר אליו. השירות תומך בכרטיסי אשראי ובשירות המקוון PayPal, ובקרוב יתרחב לאזורים נוספים מלבד תל אביב. השירות החדש מוצע כאפליקציית אייפון, אנדרואיד ובלקברי, הניתנות להורדה בחינם.